Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Vild natt

Av Hanna A - 21 april 2009 06:57


God morgon... jag har haft en vild natt igen, massor av drömmar som går i hundranittio - jag stressar, jag letar och det är massor av folk hela tiden.

Jättejobbigt.

Jag behöver lugn och ro.

Så varför drar jag igång en massa grejer hela tiden då? Det måste tydligen vara något på gång hela hela tiden. Det ska hända saker och det ska vara roligt. Är det ett drag av överaktivitet?


Jag längtar efter att få ta det lugnt, men när jag har möjligheten så tar jag det ändå inte lugnt...



 
 
susanne

susanne

21 april 2009 07:37

jag hoppas dín dag blir lugnare :)

http://supermamman.bloggagratis.se

 
mockapocka

mockapocka

21 april 2009 07:52

That could be me.
Det kan vara att du är inne i ett flow (med bilderna och vernissagen)och det smittar av sig på allt annat. Det bara "blir" en massa projekt på vägen. Du kkanske är en person som behöver känna dig stimulerad mest hela tiden. Att det händer något nytt som du kan utvecklas i. Att inte utvecklas är tråkigt. Låååångtråkigt. Nytt, lite svårt och spännande. Det är livet!
Fast just precis när du är i det svåraste stadiet vill du inte mer, vill bara ta det lugnt, skita i allt. Orkar inte mer nu. Men du kommer orka och det kommer gå bra och du kommer få så mycket ENERGI av dina nya upplevelser och lärdomar. Så mycket så du kommer vilja starta nya projekt igen och igen och igen. Skitjobbigt. Men underbart skitroligt.
Som sagt; that could be me.

http://mockapocka.blogspot.com

 
M.

M.

21 april 2009 07:53

Visst är det svårt?

En grej kan vara att gå nånstans där man måste ta det lite lugnt. Typ spa. En helg i Varberg, kanske? Bara du och en till (gärna nån lugn person). Eller, om det känns lättare att genomföra, ett biobesök. Gå på två filmer i rad! Gå själv och se nått som bara du vill se.

Kram!

http://maskot.bloggagratis.se

 
Ingen bild

stort och smått

21 april 2009 08:11

Mockapocka beskriver mig perfekt.
M. har jättebra idéer - en spa-helg, eller bara en dag på Hagabadet skulle räcka också! Undrar om jag skulle få till det tro? *tänker*

 
Yvonne

Yvonne

21 april 2009 08:43

Ja, mockapockas tanke är jätterätt tror jag!
Inte bra att stressa både på dagarna och på nätterna... Blir orolig för dig då ju...

Hoppas att du kan få lite lugn idag.
Stor kram!

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

hurjick

21 april 2009 09:43

Tack Agneta för att du tog dig tid att skriva fortsättningen hos mig!

 
Truddelutt

Truddelutt

21 april 2009 10:24

Usch, sådana drömmar är inte roliga. Man vill gärna vara utvilad när man sovit och det blir man ju inte om man drömmer sånt.

Trist att dotra din är sjuk men trevligt att du får vara hemma.
kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
teolinda

teolinda

28 maj 2009 06:48

Jag måste erkänna att jag är orolig för dig ibland...

http://teolinda.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards