Direktlänk till inlägg 21 april 2009

Ingenmansland

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19


Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...


Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att jag behöver lite bloggpaus just nu.


Statistiken (den jag kommer att sakna!) stressar mig! Jag vill klättra högre på topplistan! Det första jag kollar varje morgon - efter jag läst alla kommentarer - är antalet besökare jag haft. Och samtidigt som jag tycker det är roligt med fler och fler för varje dag, så skrämmer det mig lite också... Jag är en doldis. Jag trivs med att vara lite i skymundan! Tror jag. Vilka är alla som läser? Chefen? Grannar? Barnens kompisars föräldrar? Inte för att jag skriver saker jag inte kan stå för... men jag undrar ju ändå! Kassörskan på ICA? Bibliotekarien? Bussresenärer? 


Och även om det är kul att slå besöksrekord allt som oftast så bävar jag för den dagen jag inte längre gör det! Då kanske jag lägger av med att blogga. Och det vill jag ju inte. Hemska tanke! För så länge jag inte sätter igång med min bok som jag ska skriva (vilket årtionde som helst) måste jag skriva någon annanstans - lämpligen i en blogg där man får en massa trevliga vänner på köpet! 


Och nej, det är inte så enkelt att bara strunta i statistiken. Jag önskar att det vore det, men det är det inte. Jag är nog lite av en tävlingsmänniska i mångt och mycket (vilket jag jobbar på! Tro mig!) och min största konkurrent är jag själv.


Jag är oerhört smickrad över att ha så många som läser och kommenterar varje dag - det är det roligaste med alltihop! Snälla fortsätt besöka mig, även när jag inte räknar era besök! Jag vet att många av er kommer att göra det, och det gläder mig. 


Vore jag mer teknisk, eller teknisk över huvud taget, skulle jag starta en egen bloggportal - en blandning av Bloggagratis, Blogspot och Metrobloggen (som har många bra finesser, men är oerhört segt!) Men ett tips till någon annan som kanske har en stor server stående hemma?!



 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

21 april 2009 20:10

Men du kan ju lägga in en räknare och lite sånt. Finne en massa färdiga script att ta på nätet. Hojta om du vill ha hjälp. Du har min mail på min presentation :)
Jag kommer att stanna här. Jag vill inte ha en massa finesser. Kör enkel blogg bara, även fast era är jättefina och möjligheterna är fler. Jag hänger med dig iaf :)
Kram

http://mofs.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

21 april 2009 20:11

Jag följer dig vart du än går! Om inte du ber mig försvinna såklart! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

21 april 2009 20:25

Lugn å fin, en sak i taget! Du som älskar att skriva och är så produktiv- BEHÅLL BÅDA! Skriv i varannan blogg vetja. Lagom rörigt och lte mystiskt om du frågar mig

;)

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Ulrika

Ulrika

21 april 2009 20:51

Det är ju lite chansning när man kollar var du är, men det är ju bara ett klick ifrån. Känn efter ordentligt innan du bestämmer dig.
Vi följer efter...

http://ulrikasyr.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

21 april 2009 20:58

Säger som Yvonne, följer dig vart du än går - älskar din blogg

http://anna78.bloggagratis.se

 
M.

M.

21 april 2009 22:46

Så är det att vara poppis :)

Hoppas att dina våndor snart lägger sig tillrätta så att du i lugn och ro kan glädjas åt din popularitet.

Jag hänger på till världens ände om det är så! Är beroende av din härliga ögonglimt :)

http://maskot.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 12:41

  Jag har tänkt och funderat ett tag nu på hur jag ska göra, och kommit fram till att jag lägger upp dem i en helt ny blogg. En som jag kan ha som en ren fotoblogg.   Adressen meddelas innan helgen!   Ni som är nyfikna av er kan kika in på min nya bl...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards