Alla inlägg den 20 juli 2008

Av Hanna A - 20 juli 2008 22:11

Har jag gett fel info om hur man länkar? En annan blogg...

Av Hanna A - 20 juli 2008 18:35

Jag har undrat över hur jag ska få till länkar inne i en text, tex om jag hänvisar till en artikel och vill länka till den, typ "läs här" och så ska "här" vara blåmarkerad. Men jag har inte lyckats få till det. Förrän jag öppnade Mozilla Firefox och testade där - då funkade det!


Varför går det inte i Safari? Varför kan de inte fixa så att alla webläsare kan användas utan problem?! Är det för att jag kör Mac?


Nu har jag ju som tur är Firefox om det är så att jag ska länka något i texten, men tänk om jag inte hade haft det? Då hade jag undrat och undrat hur alla andra gör som kan länka inne i texten.



Av Hanna A - 20 juli 2008 17:19

 - och det här är en farlig tanke för om man uttalar den kommer den garanterat inte att slå in! *blundar och hoppar*  -  vädret är på väg att bli bättre?!!!


Just nu skiner solen mer än vad den är skymd, eller nja kanske inte, men det är inga jättemörka moln längre, ser inte ut att vara risk för regn. Hoppas hoppas att det är ett högtryck på väg, så att vi får målat det där £#€±°§∞$ huset ...



Av Hanna A - 20 juli 2008 15:31

Busiga jag hängde ut ett lakan och lite tröjor på sträcket men trots det har det inte börjat regna, som igår - så fort jag hängde ut tvätt kom det en skur och när jag plockade in tvätten kom solen, och så höll vi på!


Men idag har vi mer sol än regn. Även om vi inte har särskilt mycket sol...


Nähä, dags för mellis! (skrev jag inte det för en stund sen?!) 

Av Hanna A - 20 juli 2008 15:20

Jag har hjälpt maken att montera upp ställningen och nu står den på plats och stadig verkar den vara. Den är fastskruvad i väggen också, för säkerhets skull, tur det annars finns inte en chans i hela världen att jag kliver upp på den. Jag hatar höga höjder, tyvärr! 

Nu väntar vi bara på målarväder!


Nu kom barnen hem efter att ha varit i skogen och lekt - slut på friden och dags att fixa mat! 

Av Hanna A - 20 juli 2008 13:51

Nu regnar det inte längre. Kanske dags att gå ut och montera byggställning. Fy vad tråkigt... Men det måste ju göras. Om det nu kommer finväder på tisdag så är det ju bra om ställningen är på plats och vi kan sätta igång och måla! Hoppas hoppas hoppas på målarväder!


Nu får jag ta och lyfta ändan ur soffan! 

Av Hanna A - 20 juli 2008 13:14

*tungan rätt i mun och kollar att datumet är dagens datum*


Här är en bild på mina favorit-te-muggar (eftersom jag visade en kaffemugg häromdagen måste jag ju även visa mina te-muggar) Även dessa är från Paradisverkstaden på Öland. De har helt underbara saker där. Synd att det är så dyrt, annars hade jag ägt betydligt fler muggar och koppar och fat än vad jag gör...


Av Hanna A - 20 juli 2008 13:01

Nu hittade jag vad som var fel! Mitt inlägg hade fått fel datum! Det låg sparat under 15 juli !!!???   Hur gick DET till?! (Känns lite typiskt mig att klanta till det när det gäller datorer...) Hm. Fast jag vill nog helst tro att det var en bugg någonstans...  Jag  kan väl ändå inte ha fel?? *host*


Men! Skönt att jag fick ordning på det!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards