Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Jag - en skållad råtta

Av Hanna A - 1 april 2009 09:21


Morgonen sket sig - big time. Och varför skulle den inte göra det?!

Höll på att glömma träningsskorna i morse, men jag kom på dem i sista stund! Liksom mina glasögon jag måste ha när jag tränar - för tredje onsdagen i rad gick jag utanför dörren utan dem - men idag hann jag inte gå in och sätta mig i bilen och börja åka innan jag kom på dem, som förra onsdagen och förrförra... (Min man blir så trött på mig... och jag också!)


Idag sprang jag omkring som en skållad råtta med kaninhjärta och panik i hela kroppen. Hittade dem inte!!! *fula ord

Maken fick köra och lämna barnen och sen komma och hämta mig, så fick jag stanna hemma och leta lite till. Till slut hittade jag dem, efter att ha tittat en andra gång, i min lilla käcka hylla i garderoben (här skulle jag kunnat länka till det inlägget där det är en bild på den käcka hyllan...)


Jaja. Jag är på jobbet nu i alla fall och har hällt i mig den första koppen kaffe! Solen skiner och det är VÅR I LUFTEN!!! Helt underbart!


Ha en härlig dag!




 
 
Truddelutt

Truddelutt

1 april 2009 09:50

*sjunger* Om våren om våren då är det allra bäst...
Ha en bra dag!
kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

1 april 2009 10:30

Låter som om skorna utsatte dig för ett aprilskämt... ;-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

1 april 2009 10:51

Här lyser solen också!!!
*lycklig*

http://thenilla.bloggagratis.se

 
annelie

annelie

1 april 2009 12:31

Våren ÄR verkligen påväg! Jag bor vid havet vilket innebär att det är lite kallare ett tag till!

Nu måste jag rusa till mitt jobb! Hungrig som attan är jag..grrr... Ditt tokletande,, jag känner igen mig..kram på dig, härliga du!

http://anneliehb.blogspot.com

 
Hannah

Hannah

1 april 2009 15:58

Ha ha ha ha ha jag ser framför mig hur du rusar runt och letar.......förlåt att jag skrattar men jag kan inte låta bli....
Kram på dig !

http://hannah-hjortsberg.bloggagratis.se

 
mz.olsson

mz.olsson

1 april 2009 16:12

Sådär gör jag jämt!! Tack o lov att jag inte har några glasögon att springa runt o leta efter!! Det räcker så bra ändå med allt jag glömmer...

http://www.medgrntkortihanden.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards