Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Det ÄR vår!

Av Hanna A - 1 april 2009 19:26


Det har varit underbart härligt ute idag! Vi var ute en sväng på eftermiddagen och solen värmde! Så himla härligt! Det var svårt och jobbigt att gå in och sätta sig och jobba igen...  


Efter jobbet blev det ett core-pass - också jättehärligt!


Nu är jag hemma, har precis ätit pannkakor och ska snart sätta igång med lite måsten. Packa upp träningsväskan bland annat... 

Och betala räkningar.

Sen ska jag lägga mig tidigt idag. Tråkigt men nödvändigt... Men jag tror inte mina kollegor orkar med mig i morgon om inte jag får lite mer sömn. Idag har jag varit otroligt flamsig och tramsig - lättroad och skrattat så jag legat ner över skrivbordet och nästan gråtit! Så underbart härligt och roligt för mig, men mindre kul för mina kollegor kanske?! Fast att höra någon skratta är väl inte jobbigt? Men kanske om det blir lite för mycket och för ofta...? Någon kollega som läser här och som orkar ge mig en hint..?! 




 
 
nilla

nilla

1 april 2009 20:36

Jag är också så himla trött. Somnar för sent kväll efter kväll men ikväll ska jag gå och lägga mig tidigt = nu.

http://thenilla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Annika

2 april 2009 07:45

Du har ett underbart skratt. Det livar verkligen upp på jobbet..... fortsätt med det..

Kram Annika

 
Ingen bild

stort och smått

2 april 2009 09:28

Annika,
tack! Det värmer... det är inte alla som verkar tycka det ... Inte för att jag tänker gå omkring och ha tråkigt för det! Men lite mognare uppförande än just denna dag kanske är att önska *suckar åt mig själv*

Kram på dig!

 
Truddelutt

Truddelutt

2 april 2009 18:08

Men det är ju härligt att få skratta så man nästan gråter. :D
Och du har säkert roat dina arbetskollegor lika mycket som du blivit road själv. :)
Kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards