Direktlänk till inlägg 1 april 2009

Nu har jag

Av Hanna A - 1 april 2009 21:27


Gjort fint i köket! (Jodå!)

Packat upp träningsväskan!

Torkat ur väskan - vattenflaskan hade ju såklart läckt. Skit också. Så nu blir det inga räkningar betalda ikväll. Får väl finnas någon gräns för hur mycket elände man ska tåla?


Nu skulle jag behöva duscha men det känns som att jag kommer göra det i morgon bitti i stället *skjuter upp* och så skulle jag behöva kolla om jag har några kläder att ha på mig i morgon. Orkar jag det?


Nu ska jag gå ut och lägga ett grattiskort i systersonens brevlåda. Han fyller tre i morgon och jag har - hör och häpna - kommit ihåg att köpa ett kort! Men, bläcket ville inte fästa på kortet så jag vågade inte stoppa det på lådan, med risk för att texten gnids av mot andra brev, och därför ska det läggas direkt i deras brevlåda! (just detta anses som extra intressant för er andra att läsa om!)





 
 
mockapocka

mockapocka

1 april 2009 21:42

Du är en flitig kvinna du! Alldeles för flitig för att jag ska må bra. Jag känner ju hur jag inte har plockat i köket när du skriver hur du har...
Intuition har du också. Om människor och platser. Är du måhända synsk också?

http://mockapocka.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

1 april 2009 21:44

Fan vad vuxet ;-)

http://anna78.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

1 april 2009 21:52

Visst är det härligt att kunna vara vuxen och samtidigt kunna asgarva åt fisar, jag skrattade så tårarna sprutade när jag läste inlägget du länkat till om fisarna (jag kände igen mig och jag skrattade!)

http://anna78.bloggagratis.se

 
Ann-Louise

Ann-Louise

1 april 2009 21:55

Usch, räkningsr är bara upphov till tråkigheter, skit i dem. Hemma hos oss betalar alltid Maken räkningarna, och varje gång blir han lika grinig. Jag funderar därför på att inte vara hemma nästkommande gånger de ska betalas (å här pratar vi alltså RIKTIGT grinig, för att vi har så mycket utgifter). Tror jag ska åka på spa några dar i slutet av varje månad för att slippa skiten. Ska ru mä?

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

1 april 2009 21:58

Samma här, jag kan skratta mycket åt mig själv när jag släpper en brakare (de kan ju låta så roliga ibland) - moget!

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards