Direktlänk till inlägg 3 april 2009

Ha ha. Gissa om jag fick med mig listan?

Av Hanna A - 3 april 2009 13:45


Jag glömde ju önskelistan hemma på köksbordet i morse. Bra, jättebra.

Men jag ringde svågern, tillika grannen (inte han med strålkastarna!) och bad honom gå in och hämta listan som jag sen fick uppläst. Bra! Tur med grannar som är nära!


Bara det att när jag rusar iväg på lunchen så glömmer jag listan!!!! *GAAAAH*


Men, jag kom faktiskt ihåg en del av sakerna, så jag är rätt nöjd med mig själv ändå!


Vin ska inhandlas på eftermiddagsfikan... Räkor, aioli och bröd är beställt hos fiskbilen hemma - världens godaste aioli! *vattnas i munnen*


 
 
Anna

Anna

3 april 2009 14:05

Räkor och aioli låter gott! väldigt gott - vill också ha!

http://anna78.bloggagratis.se

 
mz.olsson

mz.olsson

3 april 2009 16:12

Det är så skönt att höra att man inte är ensam om att vara så löjligt glömsk!!
Räkor!! Det måste väl nästan vara det godaste som finns!!

http://www.medgrntkortihanden.blogspot.com

 
Sofia

Sofia

3 april 2009 16:23

Mums vad gott med räkor, när börjar kalaset?
För man är väl bjuden på räkor och vin ikväll?

;)

Kram Sofia

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Mita

Mita

3 april 2009 18:19

Det är så roligt att läsa din blogg, gillar dina korta inlägg, alltid på språng...
Får önska er en myskväll med så gott

http://rocotopeppers.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards