Direktlänk till inlägg 4 april 2009

N j u t e r !!!

Av Hanna A - 4 april 2009 10:53


Jag har varit ute och gått på morgonen! Så himla härligt! Kroppen iof kändes lite stel men jag hoppas att det bara var en tillfällig känsla. Ska ut i morgon igen, tänkte jag. Nu jäklar ska rumpan separeras från låren! Jag ska även försöka att hålla mig från godis idag. Ska försöka. (Jag har alltså inte bestämt mig???!)

Men, nu blir jag lite sur på mig själv, jag har visst bestämt mig för att inte äta godis. Det är inte ens gott ju. Men ändå. När lördagen kommer kommer även det förhatliga sockersuget, eller vad det nu är. Något är det som jag är sugen på. Kanske ska köpa hem och unna mig fler fina, goda viner i stället?!


Maken och jag sitter med varsin kopp kaffe (men vi sitter inne!?) vid varsin bärbar dator. Han ska snart åka och handla och jag ska snart sätta igång och hänga tvätt och städa. Här blir ju kalas om några timmar! Och jag tänkte tvätta resten av mina köksfönster. Det blir sååå stor skillnad när det är gjort - tacksamt!


*suck* jag har tappat lite skrivsting känner jag. Kan inte formulera mig och det som kommer ut genom tangenterna känns bara... tråkigt. Hoppas det är en tillfällig formsvacka bara. Jag älskar ju att skriva, men jag vill inte bara skriva blajj... då kan jag ju lika gärna klottra på ett papper...


*mot tvättstugan* 





 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

4 april 2009 11:40

Ja det är klart det är ju bättre att bli alkoholist än godisråtta, samt att man har så mycket roligare under tiden ;)

Ska också till tvättstugan lite senare*sucka*

http://mofs.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

4 april 2009 12:47

Behöver oxå tvätta mina fönster. Men har tyvärr för soligt på baksidan (där fönstren som är i akut tvättbehov befinner sig) och då kan man ju inte tvätta dem. Hur skulle det se ut om fönstren blir alldeles randiga för att fönstertvättmedlet har torkat rekordsnabbt av sig själv innan jag hunnit torka med trasa. Blir ju inte så snyggt.
Nä, blir ingen fönstertvätt för mig (så härligt att ha något att skylla på :) ).
Däremot ska jag ta en svängom med dammsugaren.

Svårt att sluta med godiset. Försöker att intala mig att godis bara är gott i munnen men det hjälper tyvärr inte. Dumt!

Hoppas du får en bra dag!
kramen

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

4 april 2009 12:55

Du kan få fortsätta med mina fönster sen ;-)
Det största problemet för mig är att jag inte kan äta LITE godis utan då äter jag tills det tar slut och det är kanske inte så bra, det här blir tredje helgen för mig utan godis och chips (om jag klarar kvällen)

http://anna78.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards