Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Dagens outfit

Av Hanna A - 7 april 2009 09:49


Jag har gott om tid *host* så jag bjuder på en dagens outfit. Till denna rafflande klädsel ska jag ha en kofta också. Det blir en vit eller en rosa. Eftersom tröjan är blå kan jag inte ha en svart kofta. Sen äger jag inte så många fler. Jo, en grön tjock, men den ska jag inte ha! Grönt och blått... eh, nej.



Lägg gärna märke till den fräcka och coola posen!  



 
 
Ann-Louise

Ann-Louise

7 april 2009 10:05

Snyggt å ledigt. Själv är jag (hrrrm) just LEDIG i dag. Jag bara sitter här ledig, snygg, pigg (och ensam! barnen sover över hos kompis). Fatta vilken lyx! Och solen skiner. Näe jag är så himla bra, vore jag 10 kg lättare också skulle jag kalla mig lycklig!

Dieten har börjat litegrann. Jag skjutsade Mannen till tåget i morse 06.30 (han hade kunnat ta buss å det sa han också, men jag tänkte att är jag snäll där så leder jag snäll-ligan, och då kankse han går med på att resa till Malaysia framöver). Efteråt var jag så pigg att jag tog en powerwalk kl 7!! Jätteduktigt faktiskt. När jag kom hem började ögonen klia av trötthet och jag somnade om till 9. Skönt! Nu ska jag äta frukost och sen....ska jag nog blogga. Ha det bra!

http://40taggaren.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

7 april 2009 10:05

Mede den posen skulle du lätt kunna jobba som modell

http://anna78.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

7 april 2009 10:10

Haha jag åkte med tofflorna idag med! jag var så koncentrerad på att komma ihåg att byta till skor innan jag åkte så jag glömde just det - förvirrad!, nej inte jag inte ;-)

http://anna78.bloggagratis.se

 
liten på jorden,men STOR i orden

liten på jorden,men STOR i orden

7 april 2009 10:14

Du är så fin, har du övat på den posen? snyggt!

Hoppas du får en dunderbra dag idag, själv åker jag ut till stugan hos familjen och myser ett par dagar.
Iofs utan internet (GLACK!),men det kan ju göra underverk på kreativiteten säger de..=)

Kramkalas

http://www.metrobloggen.se/jesmol

 
Truddelutt

Truddelutt

7 april 2009 10:37

Jasså var det du??!! Trodde det var en av dom där supertoppmodellerna. ;)

Ha en bra dag!
kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
agge

agge

7 april 2009 11:20

Stiligt värre....värsta fotomodellen...skulle passa i Vouge.....

ha en skön solig tisdag

kram Agge

http://agges.bloggagratis.se

 
Alexandra

Alexandra

7 april 2009 11:40

Tjusigt, tjejen!

http://alexandrasdesign.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards