Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Jag mötte Lassie

Av Hanna A - 7 april 2009 12:18


Eller snarare Kommissarie Winter! Han (Johan Gry alltså) åkte med min buss idag och jag var lite sugen på att ta ett kort på honom och lägga ut här! Men jag gjorde inte det... Får väl bete mig som en vuxen människa! (Eller för att slippa skämmas nästa gång jag möter honom!) Snygg är han också! Jädrar! Men lite väl långhårig...


Johan! Om du läser detta; jag tycker du ska klippa dig lite! Luggen är aningens för lång!


Nu fortsätta jobba.



 
 
Lena

Lena

7 april 2009 15:05

Bra med lite styling tips ; )))

Ha en bra dag!

Kram Lena

http://www.nygards.bloggagratis.se

 
Anna

Anna

7 april 2009 15:25

Ah, men du. Klart du skulle fotat honom... =)

Min dotter var uppe i Sthm för några år sedan. Såg då en bekant hemifrån. Trodde hon. Och hejade glatt. Tjejen hejade lika glatt tillbaka.

Det var Marie Fredriksson! *Fniss*

http://annabella.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catrin

7 april 2009 15:53

Hoppas bara att han läser din blogg;-),verkar i alla fall som om han kunde behöva det....
Kram

 
Truddelutt

Truddelutt

7 april 2009 16:27

Kul med en Lassie. :)
Bra att du ger honom lite tips. Han kan ju inte se ut hur som helst när han är en kändis. Hihi.
Kramis

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Annika igen....

Annika igen....

7 april 2009 19:15

Nästa gång; FOTA!!!!

http://acka.bloggagratis.se

 
GladaKatarina

GladaKatarina

7 april 2009 20:55

En riktig goding, den mannen. ;-) Ah, tyckte nog att du var hänsynsfull som låt bli. Hoppas du har det skönt därhemma. :-)

http://gladakatarina.bloggagratis.se

 
Johan Gry

Johan Gry

7 april 2009 20:59

Jag såg dig också! *blink blink*
Imorgon har jag fixat luggen be sure!

http://thenilla.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Johans moster

8 april 2009 10:40

Ska hälsa honom det nästa gång jag pratar med honom...

 
Ingen bild

stort och smått

8 april 2009 10:41

Till Johans moster,
Tack! Be honom sätta sig bredvid mig nästa gång också! Skulle vara trevligt att prata lite med honom!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards