Direktlänk till inlägg 7 april 2009

Hemma, trött och ont

Av Hanna A - 7 april 2009 21:14


Nu blir det gnälligt här. Gnällblogg. Känsliga läsare varnas. Läsning sker på egen risk. I can make it to the gate in four sec... Nä.


Jag har en jobbig känsla i magen och bröstet och jag kan inte sätta fingret på vad det är som orsakar känslan. Om det är min armbåge som börjar göra ont igen eller vad? Det är i så fall inte bra. Det betyder att den kommer att bli dålig igen. Fan. Fan. Fan.


Jag har överansträngt den, det vet jag. Fan. Men när den känns bra är det såå lätt att jag använder den lite för mycket - trots att jag vet att jag inte ska göra det. Jag är så dum. Så dum!


Har jag tur är det bara pms. Hoppas! Bättre att bli ett okontrollerbart monster ett par dagar än att min armbåge pajar igen. Det orkar jag bara inte med! Det känns redan som att någon dragit undan mattan under mina fötter, och det får inte bli värre... Jag orkar inte tänka positivt mer nu. Nu får det fan gå bra av sig självt.


*djup suck*


Om ni orkar, klicka gärna här (jag ska testa och se om det funkar):


Startblogg.se


 
 
Ingen bild

Ann-Louise

7 april 2009 22:25

Undrar om vi har samma åkomma...jag känner likadant (å så säger jag inte för att verka medkännande eller lismande). Tyvärr tror jag att min variant just nu är en lättare deppighet. Som till stor del beror på jobbet. Jag vill göra nåt ANNAT. Å ibland får jag för mig att du vill detsamma?

Jag ska inte be dig att rycka upp dig. Du verkar alltid så glad o positiv, så du kan gott få lov att visa andra sidor. För de sidorna har alla.

 
AnnelieH

AnnelieH

7 april 2009 22:26

Jaaaaaaaa! s&s, du sa de magiska orden SJÄLV! Jag citerar: "Nu får det fan gå bra av sig självt." BRA!!!!!! Kontroll och släppa, det handlar om just det. Det får bli vad det blir eller gå hur det går, du kommer i alla fall levandes ur det! KRAM!

http://anneliehb.blogspot.com

 
Ingen bild

A-L

7 april 2009 22:27

PST! Kan du inte va hemma från jobbet i morrn o vila armen? Så kan vi sitta å blogga till varandra, peppa o deppa om vartannat!

 
Yvonne

Yvonne

7 april 2009 22:45

Lilla vännen, har du ont nu igen. Jag är fel person att säga till dig att ta det lugnt...
Men jag skickar massor av positiv energi och många varma, tröstande kramar!
Kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram,Kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram,Kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram,Kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram,Kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram,Kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram,Kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram, kram,

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

 
Ingen bild

A-L

7 april 2009 22:46

Skriver först å tänker sen...Blogga å ond armbåge är väl ingen höjdarkombinataion...? Men vaff...du kan väl inte (heller) låta bli?

Observera att jag skrev "lite deppighet". Jag vägrar nämligen säga "depression" för det låter så allvarligt. Å det tillåter jag mig inte att vara! Men jag håller nog med dig om att det kan va smärtan. Vi sitter här som två buttra, bittra, värkande kärringar och skriver med onda lemmar. Vilka martyrer!!

 
nilla

nilla

7 april 2009 23:12

Jag hoppas verkligen att det är falskt alarm vad gäller armen!
*hoppas hoppas hoppas hoppas hoppas*

http://thenilla.bloggagratis.se

 
janet65

janet65

7 april 2009 23:39

MEN HOPPAS VERKLIGEN INTE ATT DIN ARMBÅGE PAJAR NU DET LÅTER JU JÄTTEJOBBIGT USCHA. JAG HAR TENNISARMBÅGE SÅ JAG VET HUR ONT DET KAN GÖRA. SKICKAR KRAMAR TILL DIG OM EN SNAR BÄTTRING. KRAMEN

http://janet65.bloggagratis.se

 
Scrollan

Scrollan

8 april 2009 07:48

Ujuj, du å din stackars armbåge...hoppas det blir bättre snart!

Den där känslan har jag haft många gånger..att inte vilja göra nåt öht! Att inte känna för att jobba, det känns surt att gå dit å försöka göra sitt bästa...fast man inte vill..det suger! Jag tänkte ibland att; är det så här det ska va tills jag är 65? Å så fick jag lätt panik! urk.

Hoppas känslan försvinner nu när du får va ledig några extra dagar...

Glad Påsk!

Kram Scrollan

http://scrollan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

DIn mailvän i norr

8 april 2009 09:56

Känslan du beskriver låter som diffus ångest. Ångest klingar illa i mångas öron men är något alla människor har. Känslan är olustig, men gäller att ta det lugnt o inte låta den ta överhand. Det brukar ligga någon logisk förklaring bakom det o om man tänker efter hittar man oftast själv förklaringen. Lyssna inåt. Men fastna inte. Du är heller inte konstig som kör hårdare med armen när den känns bättre. Jag har 1000-tals bakslag på min "meritlista" just pga att jag kör på som vanligt när en skada känns ok. Men ta det lugnt nu o låt armbågen vara, fundera inte för mkt. Se framemot utställningen wiii.
Kramisis

 
Ingen bild

stort och smått

8 april 2009 10:02

Till Dig i norr,
Tack!!! Ska försöka tänka på det...
Kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards