Alla inlägg den 14 februari 2009

Av Hanna A - 14 februari 2009 22:54

I morgon bloggen.


Ska lägga upp lite nya bilder från Norge tänkte jag! Men först måste jag utöka antalet bilder och då ska det skickas sms och skrivas in koder och det orkar jag bara inte med just nu... Dessutom måste mobilen laddas...


Maken har redan gått och lagt sig, det har nog tagit på hans krafter den här veckan för han brukar aldrig gå och lägga sig så här tidigt!

Själv är jag jättetrött också. Även om jag inte åkt flera mil skidor varje dag så har jag rört en del på mig.

Dessvärre har intaget av onyttigheter varit större än vad nyttigheter i form av motion har varit så ... ja. Underbar vecka helt enkelt! Och det där med att inte äta godis alls, och äta choklad bara som kaffebröd, och snacks bara som fredagsmys... DET SKET SIG BIG TIME!!! 

Av Hanna A - 14 februari 2009 21:45

Så härligt att vara hemma igen! Och resan gick jättebra, barnen var hur snälla och duktiga som helst, inte en enda gång behövde vi bli arga på dem! Hur ofta händer det?! *s*


Nu har vi tittat på Melodifestivalen och håller på att lägga barnen (maken alltså, jag sitter ju här!) Får väl gå och säga godnatt till dem och stoppa om dem! Sen ska jag ner hit igen och sippa mitt vin!

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards