Alla inlägg den 17 juli 2008

Av Hanna A - 17 juli 2008 10:29

så hade jag kört igång tvättmaskinen innan jag satte mig här i morse. Hade jag gjort det hade tvätten varit klar att hängas upp ute. Och eftersom det blåser idag hade tvätten torkat på nolltid!



Av Hanna A - 17 juli 2008 10:08

Och jag sitter fortfarande här. Så mycket bloggar som jag läst under den här semestern har jag aldrig läst förut! Det är kul, att få en liten inblick i andra människors liv. Hur de tänker och ser på saker och ting!


Men nu är det nog dags att jag tar tag i mig själv. Jag har inte tvättat ansiktet ännu och jag sitter ff i min natt-t-shirt.


Men jag har druckit min Aloe Vera nu på morgonen i alla fall. Alltid något. Och nödvändigt för att hålla min mage på gott humör! 

Av Hanna A - 17 juli 2008 09:13

Solen sken när jag vaknade! Härligt! Att det sen var en massa stora moln runt omkring, och som nu skymmer solen, spelade inte så stor roll just när jag vaknade.


Att få tassa upp och vara ensam vaken i huset är väldigt skönt! (Jag tror att alla fortfarande sover faktiskt, det är onaturligt tyst iaf) 


Vad planerna blir idag har jag ingen aning om. Det beror mycket på hur P mår. Kanske åker vi in till stan. Har lovat att fixa på graven idag, rensa lite ogräs.


Ska väl tvätta lite. Och snart fixa frukost! Jag är hungrig! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards