Alla inlägg den 22 juli 2008

Av Hanna A - 22 juli 2008 08:25

Lite besviken blev jag när jag vaknade och såg att solen inte sken från klarblå himmel. Jag har ju hoppats på det och nästan inbillat mig att det skulle vara så. Vi måste ju måla juh!


Men, det har inte regnat i natt! Altanen är torr, för första gången på ... länge! Och det glittrar inga regndroppar i ekarna heller! Vågar man hoppas på att det blir en fortsatt bra dag??


Får nog väcka familjen snart, vill så gärna åka in en sväng till stan innan vi börjar måla.


Eller ska jag ta tavlorna en annan dag och prioritera huset idag? Hm... tål att tänkas på.... 

Av Hanna A - 22 juli 2008 00:05

Tänkte gått och lagt mig för ett bra tag sen, men så satte maken på tv:n för att se ett inspelat avsnitt av hemsökta hus eller vad det heter och nu vågar jag inte gå härifrån förrän det är slut och maken följer med mig!


Jag skulle gått och lagt mig för en timme sen, hur ska jag hinna vända dygnet innan jag börjar jobba, om jag inte kommer i säng innan midnatt? Jag lägger mig dessutom senare och senare för varje kväll. Ingen utveckling åt rätt håll direkt... 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards