Direktlänk till inlägg 28 juli 2008

Borde träna...

Av Hanna A - 28 juli 2008 19:10

Jag har inte tränat på två veckor... Varför kan man fråga sig? Kanske har jag haft fullt upp med annat? Sen finvädret kom har vi bara målat och målat och målat och då har jag inte orkat eller hunnit. Mest orkat förmodligen... Då har jag prioriterat att sätta mig med ett glas vin istället för att ge mig ut och springa. Dumt, kan jag tycka nu. 


Fast å andra sidan har det ju varit för varmt! I alla fall de senaste 6 dagarna. Nä... jag får nog erkänna att jag varit väldigt lat.


Och ju längre jag låter det gå desto svårare blir det att komma igång. Kanske skulle gå ut och powerwalka lite?! Fast det är nog lite för varmt ännu. Och jag gillar inte när det är för varmt...


Ska jag ta och göra någon nytta istället kanske? Dammsuga eller vika tvätt? Fy vad tråkigt... men det görs ju inte av sig självt direkt. Synd... :-) 

 
 
Filifjonkan

Filifjonkan

28 juli 2008 19:34

hahha jag ser att du slåss med dit samvete,,Men a kan inte alltid vara nyttig och duktig tycker nog att man kan tänka på sig själv med emellanåt särskilt i denna värme. Inte ås bra då att anstränga sitt hjärta för mycket heller och du har ju målat det är inte (ser mig om och säger lågt) kattskit heller...ju så vila dig tycker jag träna hinner du säkert nästa vecka, NU skall ja spänna en morot framför min dammsugare så den kör igång.Ha faktiskt en självgående Roondo heter den, Den klickar man igång så går den runt och slutar när den tycker det är rent den går till sin laddningsstation då.Om de kollar genom in blogg så ser du den Titti satte på den en dag själv...

http://filifjonkan-se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards