Direktlänk till inlägg 30 juli 2008

Fixa tavlor i morgon!

Av Hanna A - 30 juli 2008 22:25

I morgon när jag kommer hem från jobbet ska jag få hjälp av P att fixa två tavlor. Eller rättare sagt, P hjälper mig med tavlorna, för jag gör inte mycket. Mer än att stå och heja på!


Ska bli spännande! Utskrifterna blev jättebra så jag kan inte tänka mig annat är att de blir bra även som tavlor! Då ska jag ta bilder och visa!


Jag har haft lite funderingar på att starta en ny blogg, med mina målningar, foton och annat pyssel. En slags konst och fotoblogg...  Men så känner jag att det blir bökigt att ha flera att uppdatera. 


Dessutom är ju mina intressen en stor del av mitt liv och ska jag då inte skriva om det i den här bloggen, därför att det blir tjatigt att ha det på två ställen?.. Nej. Jag har helt enkelt kommit fram till att den här bloggen handlar om mig och det som händer i mitt liv, och ibland är det barn, ibland jobb, ibland tankar och funderingar och ibland skapande! 


Och då kommer det ibland att dyka upp foton här och kanske en och annan tavla och pyssel, om jag vågar visa upp mina akvareller och mina kort vill säga! =)


Nu får det vara färdigsvamlat! Nu säger jag god natt och sov gott! Och i morgon kanske det kommer bilder ... Kanske inte på bloggen men förhoppningsvis på mina väggar! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13
14
15
16 17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28 29 30 31
<<< Juli 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards