Direktlänk till inlägg 6 augusti 2008

Måste börja packa

Av Hanna A - 6 augusti 2008 18:13

Jag har haft huvudvärk nästan hela dagen. Med facit på hand inser jag att jag borde ha tagit en huvudvärkstablett mycket tidigare. Men ibland brukar värken ge med sig när jag sitter på bussen och när jag väl kommer hem är den borta. Och jag trodde att det skulle bli så idag också, men i stället tilltog värken i styrka och nu har jag hällt i mig Panodil brus. Hoppas det går över. Just nu värker det mest bakom höger öga... Borde kanske lägga mig en stund, men jag hinner bara inte det.


Nu ska jag snart kolla igenom mina och barnens kläder och se vad som ska med till Öland och om något behöver tvättas.


Undrar vad vi får för väder nästa vecka? Lika bra att packa ner stövlar och regnkläder. Eller så struntar jag i regnkläder, de är oftast inte ute om det regnar ändå. 


Får väl sätta lite fart nu då. 

 
 
trollpackan

trollpackan

6 augusti 2008 20:08

Låter lite slitigt...ta det lite lugnt kanske;)
kramen

http://trollpackan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards