Direktlänk till inlägg 11 augusti 2008

Vi har varit på stranden!

Av Hanna A - 11 augusti 2008 14:32

Vi hade sol och fint väder hela förmiddagen och efter frukost åkte vi till Östersjön och en jättefin liten sandstrand. Lite som Böda sand, fast i miniatyr! Stranden består av finkornig sand och det är lagom långgrunt. Helt underbar strand! Idag gick det lite vågor också. Härligt men rätt kallt. Jag badade inte ...


I öster såg vi att det drog in moln som blev tätare och mörkare för varje kvart som gick och efter 2,5 timmar var det ett litet lätt molntäcke även över oss. Men då hade vi fått en stund i solen och barnen hade varit i vattnet i flera omgångar. När vi svängde in på tomten kom de första regndropparna. 


Nu vräker regnet ner och det är jämngrått i öster. Fastlandet har nog haft sämre väder än oss idag. Om detta drar bort har jag tänkt ta mig en promenad, eller en cykeltur.


Nu ska vi snart äta lunch, sill och potatis, ägg och lax! Mums! Senare i eftermiddag/kväll blir det grillning hos svärmor och S. Gott och trevligt! 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards