Direktlänk till inlägg 18 augusti 2008

Leta bilnyckel

Av Hanna A - 18 augusti 2008 22:03

Maken ska ha bilen i morgon, och vi har en bilnyckel kvar eftersom *någon* har tappat bort den andra. (Nog pratat om det :-))


Och eftersom det var jag som hade bilen senast "nä, var det verkligen jag som hade den senast?" Så säger jag alltid när jag inte vet var jag lagt bilnyckeln...


Men jo, det var jag som hade den senast, det minns till och med jag.


Börjar leta... den ligger inte på byrån där den bör ligga... inte i min handväska heller... *nervös* ... kollar i mina byxor ifall den ligger i fickan, men nej inte heller där! Var i  *piiip*  är bilnyckeln?!!


En tanke slår mig. Kan den vara i bilen?? Nej, så dum är väl inte ens jag?! *fnyser*

Tassar ut barfota i det hårda gruset, känner på bildörren - den är olåst! Öppnar dörren och tittar om nyckeln sitter i... Nej, det gör den inte... Men den ligger i sätet!


Jajamensan. Jag har lämnat bilen olåst i över två dygn!!! Med bilnyckeln liggandes i förarsätet!!! *Suckar tungt över mig själv*


Maken frågade om jag hittade nyckeln och var jag lagt den. Och som tur är frågade han inte var den låg någonstans....  


Nu ska jag ta och natta den här virrpannan...


Kanske att jag, när jag vaknar i morgon bitti, är en normal människa igen, med en väl fungerande hjärna? Hoppas!


 
 
Scrollan

Scrollan

18 augusti 2008 23:06

Gokväll!

Då jag aldrig har flugit förut så finns det stor risk för att jag åtminstone bryter ut i hysteriskt fnitter eller nåt, tur syster är med som är rutinerad!!;-))

Sov gott!!

Kram Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Scrollan

18 augusti 2008 23:07

Hej igen! Tänkte kolla om det var ok att länka till dig?

Kram Scrollan

 
Ingen bild

Scrollan

19 augusti 2008 07:39

Ja såklart ska du länka tillbaka!!;-))

Kram Scrollan

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards