Direktlänk till inlägg 20 augusti 2008

Trött hela tiden

Av Hanna A - 20 augusti 2008 21:04


Kommer jag någonsin att bli pigg igen? Det känns så hopplöst jobbigt med den här tröttheten och sömnigheten... Vill ibland bara lägga ner huvudet på skrivbordet och somna och sova länge länge... 


Förmodligen och förhoppningsvis beror det på att jag börjat jobba precis, har jobbat två dagar nu, och ännu inte vant mig vid de nya tiderna. Men det känns som att man borde vara pigg när man precis har haft semester ju! 


Idag har jag stekt pannkakor som jag sa att jag skulle göra. Och innan dess diskade jag filtret till köksfläkten. Efter det har jag inte gjort mycket nytta. Men det behövde man ju inte göra, eller hur var det Agge? Mycket klokt skrivet tycker jag! *ler* 


I morgon måste (MÅSTE) jag åka och handla lite. Måste lära mig att göra vuxna tråkiga saker också. Kan inte bara leka hela tiden. Och så måste jag tvätta, men det tycker jag är roligt så det är inga problem! Min tvättmaskin är min bästa vän! Och jag gillar den såå mycket! Och nej, jag är inte ironisk!   


 
 
Mikan

Mikan

21 augusti 2008 12:09

Jag har också ställt mig den frågan...om jag nånsin kommer att bli pigg igen. Men det hör nog hösten till också. Ja här är den ju i raskt antågande. För lite frisk luft har jag också fått pga magen.
Men nu, jag hoppas det ger med sig för dig snart. För det är inge kul att aldrig känna sig riktigt pigg.

http://www.mikas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards