Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

Hemma! Och skriver som en kratta...

Av Hanna A - 21 augusti 2008 16:45


Så skönt att komma hem! Så himla skönt!Barnen verkar ta god tid på sig hem idag...  


Åkte buss hem med min syster idag som varit i stan och shoppat och när vi kommer till centrum är bussen ganska tidig och vi kommer på den käcka idén att vi ska gå av och gå till kiosken och köpa godis och sen gå upp för alla backarna! Hon har dessutom en dubbelvagn med två barn i! 


Men godis är gott och frisk luft är skönt! Men ack vad varmt det blev efter en stund! Men hem kom vi allihopa! 


Jag skrev ju ett hastigt inlägg i eftermiddags, precis när jag skulle gå iväg och fika och min beskrivning av vad vi tittat på på lunchen känns inte helt bra! 


Vi träffades utanför min mans jobb och precis brevid hans port finns en liten inredningsbutik (Casa Linné) med helt underbara inredningssaker! Och där hittar jag ett skåp som jag vill ha!!! Men jag vet inte om det passar in i vårt övriga möblemang? 


Jag får se om jag orkar sen, så kanske jag tar en bild på hur det ser ut idag och lägger ut här... fast vad hjälper det, jag har ju ingen bild på skåpet som jag såg...  


Vi tittade på matta också! En ljus, tjock matta som är jättefin tycker jag. Ska kolla om det inte finns en länk som jag kan lägga ut... Nu kom mina hulliganer hem + en kompis så fyra barn ska utfordras nu. Helst för en stund sen *s* 

 
 
Mofs..

Mofs..

21 augusti 2008 17:46

har länkat tillbaka till dig :)

/Mofsan

http://mofs.bloggagratis.se

 
Mikan

Mikan

21 augusti 2008 19:15

http://www.shaktimattan.se/
This is it!
Jag ångrar nog inte köpet. Jag blir avslappnad när jag ligger där, men man vill ju gärna ha ett långsiktigt resultat vilket det står att den skall ge. Svårt råda då upplevelsen är så individuell. Jag chansade iaf och kan inte direkt säga jag ångrar köpet.. :)

http://www.mikas.bloggagratis.se

 
Ruth

Ruth

21 augusti 2008 19:50

Roligt att du tittade in på min Blogg och lämna några rader. Vilket härligt sommarställe ni har, synd att kvällsidyllen besudlas av mygg och säkert knott också, dom brukar ju följas år dom rackarna. Har kollat omkring lite på dina olika sidor under rubriken: kategorier. Så till det här inlägget, det är farligt att gå och kika i olika affärer, det är så mycket som frestar:D Du får gå tillbaka dit och fota skåpet och visa upp här. Hoppas du får en fin torsdasgkväll ! Har du vägarna förbi så hälsa gärna på mig flera gånger.
Tack för att jag fick besöka din trevliga blogg !

http://bernamis.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards