Direktlänk till inlägg 21 augusti 2008

Tränat litegranna..

Av Hanna A - 21 augusti 2008 21:29


Jag gick ut en sväng för att powerwalka förut. Kände att jag höll på att bli tokig hemma och istället för att bli en häxa mot resten av familjen så tog jag på mig träningskläder och satte musik i öronen (hip hop & RnB funkar kanon!)och gav mig iväg. 


Det blev powerwalk varvat med lite löpning. Tyvärr känner jag av något i mitt ena knä. Fattar inte vad och varför men jag sprang lite grann bara och nu har jag stretchat en del. Hoppas att det bara är något tillfälligt. Får ge mig ut i helgen igen och känna, jag var rätt stel och otränad idag, men jag tror det har med magen att göra också, den har varit kass hela denna veckan och när min mage är ur balans så blir hela jag det... 


Får se till att jag kommer ut mer på mina promenader, ett tag var jag jätteduktig, gick nästan varje dag i veckan och så försvann celluliterna också, men så fort jag lägger av så kommer de så uschlingarna. 


Det var något annat jag hade tänkt skriva om också... Hm.. hm... tänker tänker tänker...  Jag har minsann en massa bra idéer och uppslag. De kommer till mig när jag sitter på bussen, är ute och går eller när jag sitter på jobbet! Och då är det ju lite svårt att skriva ner dem! På jobbet har jag visserligen datorn framför mig, men jag kan inte med att skriva på arbetstid. Brukar passa på på morgonen eller på lunchen när jag "reggat ut" (en slags stämpelklocka som vi har i datorn) eller om jag har kafferast, då kan jag tycka att det är ok att skriva ett litet inlägg, men inte om det går ut över mitt arbete. (och nej, detta skriver jag inte bara för att Catrin läser min blogg!!! ;-))  


Nähä, nu ska jag nog hoppa in i duschen. Men jag tittar nog till bloggen en gång till innan sängen får ta hand om mig. 


Det är så kul att få kommentarer - jag blir så glad varje gång jag loggar in och ser att folk har skrivit något! 

 
 
snowflake

snowflake

21 augusti 2008 21:50

jamen här får du en till, kommentar alltså:)

Nu vet jag varför jag inte får skrivit något i min egen blogg, det tar så lång tid att läsa din hehe

Godnatt!

http://snowflake.bloggagratis.se

 
Ingen bild

stort och smått

21 augusti 2008 21:56

Jamen läs inte min då! Skriv i din egen i stället!!! : )

Seså sätt igång och skriv!

 
Ingen bild

Catrin

22 augusti 2008 05:57

Jag sitter ju på andra sidan jordklotet:-) och saknar Dig, så blogga på!!!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards