Direktlänk till inlägg 25 augusti 2008

God morgon

Av Hanna A - 25 augusti 2008 05:44

Måndag morgon. Inte särskilt god morgon. Jag är trött och om inte många veckor till är det mörkt så här dags. Lite jobbigt...

Jag skulle vilja ha ett jobb där jag börjar nio och slutar halv fyra. För att gå upp före halv sju passar inte min kropp och själ något vidare...


Men, idag är en av mina två rumskompisar tillbaka. Jippie! Och så har vi vårat möte då... Tur att det är på morgonen så att vi slipper gå och undra hela dagen.


Vädret ser ut att vara bra, åtminstone än så länge!


Ha en skön dag! 

 
 
medresenärskan

medresenärskan

25 augusti 2008 09:46

Hej på dej på måndag morgon (inte så tidigt men ändå morgon för mig).

Spännande att höra hur mötet gick. Hoppas det blir bra. Såg att du varit ute och sprungit. Duktig du är. jag tänker varje dag att jag skall börja med långpromenader men skjuter på det. Varför vet jag inte. Är kanske för lat eller så är jag oföretagsam.
Ha en bra dag !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
snowflake

snowflake

25 augusti 2008 11:49

morgon?? 05.44 kallar jag natt;)

http://snowflake.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards