Direktlänk till inlägg 26 augusti 2008

Trött idag

Av Hanna A - 26 augusti 2008 07:15

Tisdag morgon. Jag jobbar kväll idag vilket betyder lite sovmorgon, ett par timmar hemma för mig själv (vilket är jätteskönt!), men sen betyder det också komma hem sent, komma i säng och somna sent och vara dödstrött i morgon bitti.


Jag är negativ just nu ja... Jag känner inte alls för att ha det så här som jag har det, måste komma på vad jag vill bli när jag blir stor *jobba lite och tjäna mycket*  : ) 


Hoppas att vi alla får en bra dag idag! 

 
 
trollpackan

trollpackan

26 augusti 2008 08:30

Förstår! Det är jobbigt att springa i ekorrhjulet.
Jag sade upp mig och jobbar nu som egen, mångmicklerska;)
Kramen

http://trollpackan

 
agge

agge

26 augusti 2008 08:53

Jag vet hur det är. Detta med att jobba till sent och sedan upp tidigt nästa dag.....Hur svårt är det inte att slappna av och komma till ro på kvällen när man jobbat. Sedan paniken att man måste sova så att man orkar upp på morgonen.....Brukar inte funka särskilt bra....

kram

http://agges.bloggagratis.se

 
Mikan

Mikan

26 augusti 2008 11:29

Jag känner med dig..
Har nästan bara sådana skift på mitt schema. Slutar 22 ena dagen.. börjar 7 nästa dag osv..
skittungt!
och du har en till dam här som är modell negativ idag.
Med hopp om att det vänder under dagen för oss..och ALLA andra med liknande känsla.
kramar

http://www.mikas.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

26 augusti 2008 20:50

Hej.
Jag tror att du ändå, trots den andra kan få en rätt trivsam utbildningstid. Tänk på att det du lär dig, det är dina kunskaper och de kan ingen ta ifrån dig. Jag håller alla tummar för dig.
Ha det gott !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards