Direktlänk till inlägg 28 augusti 2008

Torsdag och VAB

Av Hanna A - 28 augusti 2008 07:55

A vaknade tidigt i morse och det berodde väl på att hon sov hela kvällen igår.

Hon är lite febrig och hostig och det gör nog henne gott att vara hemma idag. Och mig också! Har känt mig sliten och haft huvudvärk konstant sen i tisdags morse, så jag kan behöva en lugn dag. Och när barnen är dåliga är det ju inte mycket att göra! Mig själv kan jag ju proppa i en värktablett och gå ändå, men barnen måste ju få vara hemma och tillfriskna av sig själva.


Hon ligger just nu uppe och tittar på tv och har förskräckligt hög volym på tv:n - hur står hon ut med skränet? Fast nu är det iof en trevlig trudelutt, är det därför hon har höjt kanske? 


Jag har precis sagt hejdå till den delen av familjen som ska till jobb och skola och snart ska jag fixa frukost till lillsnosis och mig. Och så följer jag husbygget med stort intresse! Utanför oss är gatan full med bilar just nu och utanför grannen står en stor lastbil med släp på vilket en husmodul står. De har redan varit här och lämnat av en stor modul och vi misstänker att huset är klart. Att det kommer i två stora delar som ska fogas samman. 


Himla spännande är det i alla fall! Jag springer upp ibland och tar lite kort, från balkongen har jag hur bra sikt som helst och hade det inte varit så kalt hade jag parkerat mig där uppe idag! Jag undrar om de som ska flytta in i huset också står och tittar någonstans? Jag har inte sett dem ännu... Jag förstår inte hur man kan vilja missa en så stor händelse!? Fast, som jag skrev igår, jag har nog en störning! Folk kanske inte fattar hur jag kan vara så fascinerad av någon annans husbygge : )


 
 
Mikan

Mikan

28 augusti 2008 12:10

Det är aldrig kul när barnen är sjuka. MEN..tror nog du behövde ett bryt från jobbet du med? Kram

http://www.mikas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards