Direktlänk till inlägg 29 augusti 2008

Så här skulle jag kunna ha det (nästan) varje dag!

Av Hanna A - 29 augusti 2008 11:06


Går upp på morgonen, ser till att barnen kommer iväg till skolan och får med sig allt de behöver! Klär på mig, läser bloggar, kollar om det hänt något i världen, fixar frukost, hämtar tidningen, äter frukost och läser tidningen. Plockar undan frukosten.


Läser mer bloggar, skriver lite själv, samlar ihop smutstvätt för att tvätta och bara i sonens rum ligger kläder som nästan fyller en egen maskin. Måste få ordning på barnen!


Sätter på kaffe och slår mig ner på allvar i soffan för att blogga!


Tittar upp från skärmen ibland för att beundra utsikten, sitter och tittar ut en stund och njuter av att få bara vara!


Jag skulle kunna ha det så här oftare! 

Iof skulle jag nog sakna mitt jobb lite, men jag skulle ju kunna jobba två dagar i veckan - det hade varit väldigt lagom. Och resten av dagarna hade jag kunnat vara hemma!


Det är nog dags att vinna på triss tror jag. Eller så får maken få en sådär tjugo tusen mer i månaden i lön...






 
 
Ingen bild

Cat

29 augusti 2008 12:53

Ungefär som jag har det om dagarna mao *stort flin*

Nu har jag hittat hit, och vad kul att få vara med här hos dig, så mycket jag känner igen som "typiskt Agneta" och några nya sidor.
Vi hörs snart via vanliga vägen.
Ha en toppenfredag!
Kramar i massor

 
Ingen bild

stort och smått

29 augusti 2008 14:04

Heeej! Och välkommen! Kul!
Jag har försökt få iväg ett mail via webmail, men det går inte. Jag kastas ut hela tiden och när jag går in igen finns inte mailet kvar. Och jag orkar inte bli arg mer nu...
Lyckades få iväg ett mail till listan i fm. Kors i taket! : )
Men vilken dag som helst parkerar jag mig vid den stora datorn och då dimper det ner ett mail!
Kram så länge!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards