Direktlänk till inlägg 3 september 2008

Laga mat är kul

Av Hanna A - 3 september 2008 17:46

Och jag ljuger. Men jag kör lite affirmationer ibland och tänker positivt. Eller ja, jag  f ö r s ö k e r  tänka positivt. Eller så är det bara så att jag  b o r d e  tänka positivt? 

Jag ville jag nu då? ...  *tappat tråden helt*


Jo. Jag googlade på kyckling och temperatur, för vi har en jättebra termometer som piper när  *faaaaaan* !!!   det jag SKULLE skrivit här var: att den piper när köttet kommit upp i den temperatur som man ställt in den på! Och precis när jag kommit halvvägs in i meningen (ja ni ser ju var jag kom på det) så slår det mig att jag inte satt på timern! Den piper om man sätter på timern! Och detta glömmer ju jag att göra - såklart! Torr och smaklös kyckling tikka masala. 


Kan nästan höra min man redan ...

Och mitt svar kommer bli Gör det själv då!


Men, nu är kycklingen iaf inte rå längre, så nu kan jag snart skära den i bitar. Måtte jag inte köpt fel sås nu...




 
 
Mikansupportar

Mikansupportar

3 september 2008 18:11

hey det där kommer ju bli jättegott!!
Jag hoppas du slipper få nån skittrist kommentar. Hemskt att du ska behöva tänka på det också när du står o lägger ner din själ i grytorna. Äh det blir nog bra det där.

Tack för supporten förresten. Omtankar som går rätt in i hjärtat.

http://www.mikas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

stort och smått

3 september 2008 19:08

Han menar inget illa, maken min. Han säger det med ett leende, men såklart att det svider lite grann... jag gillar inte att inte vara bra : )

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards