Alla inlägg den 11 september 2008

Av Hanna A - 11 september 2008 16:29

Jösses vilken dag jag har haft!
 
Och när jag kommer hem och kollar till bloggen lite snabbt möts jag av ett meddelande från Medresenärskan! Jag har fått en utmärkelse! *tjoho!*
 
Jag blev verkligen jättelgad! Så himla roligt!  : )
 
Nu hinner jag inte fixa med den för jag ska snart iväg igen - jag ska på Operan ikväll! Har blivit medbjuden av min käre kollega! : ) Ska bli så trevligt!


Vi hörs & syns!
 
*jätteglad*

Av Hanna A - 11 september 2008 06:43

Jag valde att ta lite sovmorgon idag eftersom barnen inte ska lämnas förrän skolan börjar idag, frukost hemma för deras del alltså.


Känner mig trött idag igen, men jag tror att jag är rätt nervös inför lördagens tävling. Ungefär som när jag ska ut och resa, då får jag alltid resfeber några dagar innan... Jättejobbigt!

Och idag har jag lite ärenden som måste uträttas inför lördagen och i morgon bitti ska jag till tandläkaren och laga ett hål - som dessutom är en gammal lagning... Inte kul på något sätt.


I natt drömde jag  att jag fick besök. En gammal bekant kom hem till oss för att se vårt hus och hon gick omkring med skidskor inne och gjorde en massa djupa spår i parketten, sen gick hon och tappade upp ett bad till sig själv. Och som jag skällde ut henne!!! 

Skönt att vakna och upptäcka att det bara var en dröm. 


Nähä om jag skulle hoppa in i duschen! 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards