Direktlänk till inlägg 11 september 2008

God morgon

Av Hanna A - 11 september 2008 06:43

Jag valde att ta lite sovmorgon idag eftersom barnen inte ska lämnas förrän skolan börjar idag, frukost hemma för deras del alltså.


Känner mig trött idag igen, men jag tror att jag är rätt nervös inför lördagens tävling. Ungefär som när jag ska ut och resa, då får jag alltid resfeber några dagar innan... Jättejobbigt!

Och idag har jag lite ärenden som måste uträttas inför lördagen och i morgon bitti ska jag till tandläkaren och laga ett hål - som dessutom är en gammal lagning... Inte kul på något sätt.


I natt drömde jag  att jag fick besök. En gammal bekant kom hem till oss för att se vårt hus och hon gick omkring med skidskor inne och gjorde en massa djupa spår i parketten, sen gick hon och tappade upp ett bad till sig själv. Och som jag skällde ut henne!!! 

Skönt att vakna och upptäcka att det bara var en dröm. 


Nähä om jag skulle hoppa in i duschen! 

 
 
medresenärskan

medresenärskan

11 september 2008 08:19

Kolla i min blogg ... du har fått en utmärkelse

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
agge

agge

11 september 2008 09:00

Det där med tandläkaren låter inte ett dugg skojigt...och dyrt är det också....Förstår om du är nervös inför lördagen...Du får försöka att meditera lite....Lätt va???? hehe.....

Vilka konstiga drömmar man har ibland...var får man allt ifrån....

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards