Direktlänk till inlägg 5 september 2008

Saknar

Av Hanna A - 5 september 2008 19:55

Nu saknar jag faktiskt barnen!

Hur skönt det än är att vara utan dem ibland, så saknar man dem när de är borta! Det är inte det att jag inte njuter av ensamheten - för det gör jag verkligen, det är helt underbart att vara ensam! Jag har inga problem med det, jag har inget jättebehov av att ha folk runt omkring mig. Däremot har jag ett stort behov av att ha roligt, men det är en helt annan sak.


Som sagt, det är underbar att vara ensam så länge det är ljust men nu har ju solen gått ner och det dröjer inte länge innan det är mörkt... Och jag tycker redan att jag hör ljud och genast börjar jag inbilla mig saker. Vad är det för fel på mig? Jag VET ju att det inte finns något att vara rädd för! Risken är inte så stor att det kommer en inbrottstjuv! Vi har inga värdefulla saker som syns utifrån, men det är ju klart, en person kan ju bryta sig in ändå... Och risken att det kommer någon som vill våldta mig är rätt minimal också. Om jag dessutom sminkar av mig så...  Haha! Han kommer lägga benen på ryggen och fly!


Undrar om vi skulle se någon mysig film? Eller bara slöglo på tv?...

Vi borde passa på att göra lite manikyr. Men orka!


Nej, nu suger det i vin- och chipstarmen så nu ska jag gå och sminka av mig, dels för att skrämma fula gubbar och dels för att jag ska slippa göra det senare när jag rumlar in och ska skrämma spöken! (eller så sover jag över hos syster... struntar i att jag isf ev bli väckt av bebis i natt... får se. Beror på hur tuff jag blir!) Nu får jag nog tända lite lampor för nu skymmer det och jag är inte ett dugg modig längre.

Men trots allt! Det är väldigt skönt just nu! Livet känns rätt ok ändå. Trots förkylning (det går ju att vila sig i form!)


Ha en bra kväll alla! 

 
 
Mikan också ensam

Mikan också ensam

5 september 2008 21:44

Jag är också ensam. Det är såå trist att gå och lägga sig själv, så ödsligt o tomt.
Dammsugningen gjorde absolut ingen skillnad på magstatusen :) Det verkar vara tarmpaketet som är irriterat- and yes I feel that.
Sov så gott när du sover
kram

http://www.mikas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards