Direktlänk till inlägg 6 september 2008

Min första ensamma natt

Av Hanna A - 6 september 2008 08:53

Aldrig mer! Aldrig mer säger jag bara! Som jag ångrade att jag inte stannade kvar hos min syster och sov där! Det började lite redan innan jag gick in till henne. Hon ringer precis när jag stängt igen datorn och rest mig från bordet och frågar om jag var inne hos henne nyss? Eh, nej, svarar jag. Hon blir helt tyst. Men... var du inte inne mig för ungefär tio minuter sen? Frågar hon igen. Nej, det var jag inte... svarar jag. Hur så?!

Hon hade suttit uppe med hennes lillkille och plötsligt hört, eller trott sig höra att någon, och utgått från att det var jag, tassade omkring på nedervåningen och hur jag hade öppnat vitrinskåpet. Men sen hade det blivit tyst. Och hon hade undrat varför kommer hon inte upp?!


Jag rös där jag stod. Varför blir det så här när jag ska vara ensam hemma?Jag har livlig fantasi som det är och är jättebra på att skrämma upp mig själv, behöver inte fler läskiga saker.


Jag skriver mer sen, jag har nyss vaknat, ligger i sängen fortfarande och har sms:at min syster - hon lever och ska precis äta frukost! Jag rusar dit i regnet och joinar dem! : )


Tack och lov att det är morgon! 

Jag är förkyld, har huvudvärk (kan bero på spänning och vin). Men! Det är lördag, jag lever och idag kommer maken hem! 

Nu frukost!!! 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards