Direktlänk till inlägg 6 september 2008

Mer shopping

Av Hanna A - 6 september 2008 19:52

På väg ut från Zara sprang jag på ett par andra svarta långbyxor (billiga även de) och köpte dem men orkade inte prova utan gjorde det när jag kom hem. Och gud vilka trånga byxor! Fick kämpa för att få upp dem och när jag väl fått det gick det inte att dra upp gylfen! Suck! Men det är nog så att man får vad man betalar för.


Vi gick ner till Åhléns istället, struntade i kaffe eftersom Espresso House hade stängt både på NK och i Arkaden. 

På Åhléns köpte jag ett gäng svarta ramar med vit passepartout, till mina foton som jag ännu inte skrivit ut, som ska hänga i hallen uppe.


Jag tänkte slå till med att köpa ett prova på-kit från ID Bare Minerals eller vad det heter, men de hade inte min färg (blek). I det här paketet får man tre eller fyra olika puder och tre olika borstar och bara borstarna kostar några hundralappar styck!

Jag har testat deras puder och tycker att det verkar bra. Får väl se om jag har råd att gå dit och shoppa på fredag efter mitt tandläkarbesök...


Nu ska vi äta egna kräftor P och jag, ska bli gott fast jag vill helst bara inta halvliggande läge (ungefär som jag har nu) och lite lojt stoppa in godsaker i munnen och då och då föra mitt vinglas dit också. Orkar inte sitta med rak rygg på en stol. Än mindre skala kräftor!

Jag är nämligen dunderförkyld och jag skulle inte bli förvånad om det är feber på gång också. *fuuula ord*

Men ikväll blir det nog vitlöksgroggen! Maken får ta en klämma över näsan eller låna någon av barnens sängar. 


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards