Direktlänk till inlägg 9 september 2008

Spaghetti någon?

Av Hanna A - 9 september 2008 18:45

Jag har kokat spaghetti och har huuuur mycket som helst över. Jag fattar inte vad det är med spaghetti men det går ju inte att koka utan att det blir alldeles för mycket eller alldeles för lite. Och eftersom jag vet hur retligt det är när maten inte räcker så brukar jag ta i lite extra. Det är bara det att idag blev det på tok för mycket extra!


Undrar vad som har hänt med min förkylning? Har den verkligen gått över eller är det bara tillfällig sinnesförvirring? Men jag känner mig pigg och rätt frisk. Visst, lite täppt i nästan och tjock låter jag men annars så inga besvär! Så skönt.

Men jag vågar inte ropa hej ännu... det ska komma en natt och en tidig morgon först... Men det hade varit trevligt att kunna dyka upp på jobbet i morgon.

Om inte annat så har jag en del ärenden som måste utföras innan lördag. Om inte min butler kan utföra dessa?!   

Om jag hade haft en butler vill säga.

Någon frivillig kanske?! Någon? 


 
 
Mikan tror

Mikan tror

9 september 2008 19:20

Klart du vågar tro på att du håller på att bli frisk! Det är ju ett steg i tillfrisknandet- att våga TRO. (Ska jag säga miss pessimist hmmmm )
Och min vitlöksgrogg svepte jag som vilken grogg som helst. Jag och groggar hahaa

http://www.mikas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards