Direktlänk till inlägg 13 september 2008

Idag!

Av Hanna A - 13 september 2008 07:14

Jag kunde somna utan problem igår kväll och har sovit gott. Drömt om spindlar har jag gjort vid ett par tillfällen under natten. Usch. Men det var mycket prat om spindlar igår och det var bilder på spindlar bäde här och där!  : )


Men nu är Dagen inne och jag är bara lagom nervös tror jag... Än så länge.

Jag är nog rätt nervös när jag känner efter, kroppen känns väldigt annorlunda. Men lite nervös måste man vara så man skärper till sig och är taggad!

Vädret ser ju ut att bli jättebra! Det måste inte vara sol, men uppehåll och inte blåsigt är det bästa.


Jag kanske skriver i kväll hur det har gått, om jag orkar, annars får det bli i morgon - om jag inte är förlamad av träningsvärk!


Ha en go lördag!

 
 
agge

agge

13 september 2008 10:21

Stackars dig som inte sovit så bra inatt. Förlåt att jag är en av de bidragande orsakerna till din dåliga sömn. jag skrev ju om Svarta änkan igår.....Fööörlåt.....
Hoppas att allt går bra idag....God luck....
kram

http://agges.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

13 september 2008 15:16

Lycka till på tävlingen!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
agge

agge

14 september 2008 09:56

Jag ser att du visst sovit bra....där ser man hur man läser ibland.hehe Men du hade lite mardrömmar om spindlar iallafall...

kram

http://agges.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards