Direktlänk till inlägg 14 september 2008

Jag bor i soffan idag

Av Hanna A - 14 september 2008 10:59

Mina lår ömmar och känns så trötta så jag börjar undra om jag verkligen har fått träningsvärk ännu? Eller om det är så att de fortfarande är i trött-stadiet och träningsvärken infinner sig i eftermiddag eller i morgon.

Jag klagar inte, bara konstaterar! Jag är så himla nöjd med mig själv - även om jag önskar att paddlingen hade gått bättre, men det gör den nästa gång!


Nu har jag kört igång en maskin med tvätt och jag har som mål att hänga upp den sen och köra igång ytterligare en till. Hade tänkt vika undan tvätt också, men fasen vet om jag orkar stå så länge! Får kanske ta med högen hit och sitta och vika...


Nu har snart kaffet runnit ner och då ska jag sätta mig här igen och njuta av gott kaffe, tystnaden och stillheten.

P skulle iväg och jobba, tjejerna spelar data och sonen sprang iväg för att hämta sin fleecetröja som en person ringde om nyss och sa att de hittat utanför sitt hus!


Fleecetröjor = förbrukningsartiklar i det här huset. Billigt och bra! Och kul framför allt.  *ironi* 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards