Direktlänk till inlägg 16 september 2008

Hemma igen

Av Hanna A - 16 september 2008 21:18

Jag smet en halvtimme tidigare från jobbet, det ringde ingenting och jag hade jobbat undan så gott som allting, eller nej fel av mig, men jag hade jobbat undan bra! Hade ju ingen att prata med så det var ju bara att jobba...


Och nu sitter jag här, på min favoritplats och luktar på blommorna! (som tjuren Ferdinand) och är såååå lycklig!  : )


Barnen sover, tror jag, de är iaf tysta. Och maken är iväg på någon budgetförhandling. Kul värre. Men skönt för mig för jag slipper umgås! Och jag får sitta i lugn och ro och knappa på min lilla dator!


Jag vill inte gå och lägga mig för jag vill inte att det ska bli i morgon. Onsdagar är jobbiga, efter att ha jobbat kväll är jag alltid trött... Eller så är det för att man jobbat två dagar och man längtar efter helgen.


Men, jag får väl gå och tvätta av mig ansiktet. I morgon ska jag laborera med mitt nya puder som jag köpte idag. ID eller MD Foundations eller vad det nu hette... Någon dag, vilket år som helst, lär jag mig vad det heter!


Om jag inte dyker in under min korkek mer i kväll får ni ha en god natt och söta drömmar!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards