Direktlänk till inlägg 17 september 2008

Hemma och supertrött!

Av Hanna A - 17 september 2008 17:16

Jag ger mig inte ut och springer idag som jag hade tänkt. Jag känner mig så trött och sliten och höll på att somna på bussen hem förut och orkade knappt cykla hem från centrum, mötte maken på vägen och han tyckte att jag såg helt förstörd ut. Tack. Dessutom har jag tänkt spinna på fredag morgon och det är väl inte fel om kroppen får vila tills dess. Kanske att jag tar mig en promenad senare om min syster vill följa med mig.


Men hon säger oftast nej när jag frågar, så jag börjar tro att det är fel på sällskapet.  


Och ensam tror jag inte att jag orkar gå idag. Eller känner för snarare.


Ikväll ska jag kolla på Idol och samtidigt vika min tvätt. Tack Catrin!  


Men ikväll får jag låta bli chips och dip  : ) 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards