Direktlänk till inlägg 19 september 2008

Aaaahhhh *djup suck av tillfredsställelse*

Av Hanna A - 19 september 2008 19:27

Livet är allt bra härligt ibland! Det har varit en jättebra dag idag : )


Spinning och sen massage gjorde att jag har känt mig avslappnad och fylld av energi hela dagen, samtidigt som jag varit trött! Pigg och trött på samma gång är en konstig kombination!

Jag tror att det frigjordes en väldans massa skräp och slagg under massagen och det var nog det som gjorde att jag kände mig så.. konstig.


Precis efter massagen var jag helt matt och lealös, kunde knappt prata!

Men såå otroligt underbart härligt! 


Arbetsdagen har flutit på bra! D var tillbaka igen efter sjukdom -efterlängtad! En otroligt härlig person! Som dessutom förgyllde min och A:s dag lite extra - han köpte oss varsin bukett med liljor !!! 


A och jag var ute en sväng på eftermiddagsfikan och shoppade ett par byxor till mig! Två par egentligen men det ena paret satt inte bra så det ska tillbaka till affären igen.


(Men jag behöver fortfarande hjälp med finbyxor, eller kostymbyxor och det har jag blivit lovad hjälp med. Fixar inte det själv!)


Och! Nu sitter jag på min favoritplats igen! Med ett glas rött bredvid mig! Ett nytt favoritvin! Ett amerikanskt vin - Catrin har du testat det tro?Turley Juvenile Zinfandel heter det... P har fått det av en kollega och det är så otroligt fantastiskt gott att jag blir helt salig! 15,3% är det visst, så jag får ta det lite lugnt! Men så gott! Så himla gott! Nästan så att det slår Amarone A-Z. Hm, får nog se till att ha en vinprovning någon kväll och jämföra dessa bägge viner!


"Här är gudagott att vara"  : ) 



 
 
Mikan

Mikan

19 september 2008 20:17

vad roligt att läsa att du mår gott
Jag har också tagit mig ett glas rött, sitter och slappar i soffan all by myself.

Ha det så bra i helgen
kram

http://www.mikas.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Catrin

19 september 2008 20:41

Skall se om jag hittar det, tack för tipset!!

 
Ingen bild

M.

19 september 2008 21:39

Du förtjänar flyt och glädje :)

Jag har hällt i mig en halv flaska från Sydafrika, oxå gott :)

Ha en härlig helg och hoppas att flytet och den goa känslan stannar hos dig. Kram!

 
livetsomjag

livetsomjag

19 september 2008 23:40

Vintips skall noteras på min kom ihåglista. I helgen är det med reiki, riter och eld ceremonier med min moster till schaman som gäller. Länka till mig och du kan ge dig på att jag länkar till dig.
livetsomjag

http://livetsomjag.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards