Direktlänk till inlägg 19 september 2008

Jädrar! Drick inte för mycket starkt vin!!!

Av Hanna A - 19 september 2008 21:46

Ett rött vin som innehåller 15,3% alkohol är starkt! Man kan bli berusad och göra pinsamma saker! Och säga saker som man menar men som man inte vill att någon ska få reda på! Saker som man lovat sig själv att aldrig berätta för någon. Saker som kompisar för länge sedan svurit att aldrig prata om.


Jag är pinsamheternas drottning ibland. Men jag är inte tillräckligt påverkad för att bjuda på några här! Vad trodde ni!??


Att jag skulle berätta om den gången jag velade bort mig så in i helvete på en orienteringstävling att jag började bråka med en gubbe och till slut fick åka polisbil till mål... (nej inte pga bråket utan pga att jag var vilse)


Eller den där gången när jag fick en busschaufför till att stanna en fullsatt buss och släppa av mig för att jag höll på att kissa ner mig?


Eller när jag hamnade i slagsmål på en engelsk nattklubb (catfigth där knappar och hårstrån flög all världens väg) och jag blev utslängd och svartlistad för all framtid, men två veckor senare kom in där ändå, i förklädnad - revansch !!!


Eller när jag vikarierade på Handelsbanken och envisades med att svara varje samtal med Välkommen till Handelsakammaren!


Eller när jag vikarierade på FFNS Arkitekter och blandade ihop bokstäverna till rena rappakaljan när jag svarade i telefon - de gillade inte mig där!



 
 
Ingen bild

Catrin

19 september 2008 22:13

Du verkar må riktigt bra:-))) Kram på Dig!

 
Ingen bild

Scrollan

20 september 2008 09:52

Haha!! Verkar som att du kan va ganska dråplig!! Skulle va kul m en kväll på krogen med dig!!:-))

Ha en bra dag!!

Kram Scrollan

 
Ingen bild

winnerhorse

20 september 2008 10:35

... vi verkar ha mer saker än ordkideerna gemensamt! Jag kan inte låta bli att undra vad du svarade hos FFNS Arkitekter!

 
Mikan

Mikan

20 september 2008 10:43

:O) :D så tokigt det kan bli.
Jag har gjort lite galenskaper jag med. Kanske också ska bikta mig lite i min blogg :)

Tack för kommentaren som var uppmuntrande. Jag kände mig riktigt tvärless på det här och den andra bloggen känns mer stimulerande på något vis. Aja nog blir jag kvar ett tag till. Det är ju som du skriver, man har ju fått lite bloggkompisar och såna har jag då svårt kapa kontakten med.

HA en härlig lördag!
kram

http://http;//www.mikas.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards