Direktlänk till inlägg 21 september 2008

Liseberg idag

Av Hanna A - 21 september 2008 11:08

Det blir en tur till Liseberg idag och barnen är överlyckliga såklart. Det är inte jag.

Det är dyrt och det är tråkigt för jag blir åksjuk  : (
 
Och jag gillar inte att stå i kö och jag gillar inte att vänta, jag gillar inte folk som går i vägen för mig och släpar sina långsamma ben efter sig... Jag gillar inte folk som kör på mig med sin barnvagn när jag släpar mina ben efter mig.
 
Jag vill helst tränga mig före alla i köerna men hur bra förebild är jag då för mina barn???!!! Nä jag får snällt stå och vänta och trampa i kön och få högt blodtryck och låg stresströskel.
 
Och äta seg hamburgare som är halvljummen efter att ha köat en trekvart och tjatat på barnen att de ska bestämma sig för vad de ska äta, och sen hålla ordning på vad de ändrar sig till.... GAAAH! Och får man ens ett bord? Och fem stolar? I bästa fall får man det men man får torka av det själv, var har de skurborstar?


Låter jag sur? JAG ÄR SUR! Redan innan jag kommit dit..! Vad är det för fel på mig?

Världens tråkigaste mamma.

Får börja tänka glada och positiva tankar.

Affirmationer - jag är glad, det ska bli roligt! Glad glad, så *piiip* glad!!!


Nä skärpning nu! *andas djupt och gå och hämta lite mer kaffe*


Det var gott kaffe jag gjort idag! Något som är bra!!!


*Glada tankar glada tankar glada tankar glada tankar*

 
 
Ika

Ika

21 september 2008 11:17

Underbart inlägg!!!

Så igenkännande för mig som mamma! :-)

http://haettunderbartliv.blogg.se

 
Ingen bild

winnerhorse

21 september 2008 12:45

Nämen, VEM var du? Jag var också på Liseberg igår!!! Spännande va?

 
Ingen bild

winnerhorse igen

21 september 2008 12:46

Nä jag behöver inte vara nyfiken och undra längre. Jag var där igår då var det lördag, och du är där idag. :)

 
Scrollan

Scrollan

21 september 2008 14:46

Usch jag håller med dig! Nu har jag stora barn som står i kö själva så jag kan sitta nånstans å glo på folk å ta en öl!;-))

Ha en så bra dag det går!

Kram Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

 
susanne

susanne

21 september 2008 18:20

Inget fel på dig man laddar bara med citron injektioner för det man inte gillar...
Sund mamma med normala "vill inte vibbar" men ställer upp för barnens skull...
varför kan man inte skicka någon annan ;)

http://supermamman.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

21 september 2008 20:24

Ha ha ha ha! Underbart!!

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
medresenarskan

medresenarskan

21 september 2008 21:33

Bra råd du gav mig ... glada tankar, glada tankar ... var på hjärnans hårddiskar finns dom?? Det är dåligt med humöret här också men jag försöker hålla god min när jag kommunicerar med människor. Varför blir man sån?? Hösten?? Tack för ditt råd i alla fall.
kramen

http://medresenarskan.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards