Direktlänk till inlägg 27 september 2008

Okej...

Av Hanna A - 27 september 2008 16:59

Nu ska jag vara på fest om två timmar och det slog mig precis att mina svarta, högklackade, jättesköna skor... de vet inte jag var de är! Om jag ska vara ärlig så har jag nog inte den blekaste aning om var de kan vara. Har faktiskt inte sett dem sen innan vi flyttade. F****N!!!! 


Jag som sett framför mig hur jag ska komma inglidande (fel ord, men jag hinner inte fundera ut vilket ord jag egentligen skulle använt) i min nya klänning och mina högklackade skor!!!!

Och när jag ändå håller på att tänka på skor så minns jag att mina svarta pumps står på jobbet! Hurra! Jippie! Bra jobbat Agneta! * i r o n i * 


*tänk tänk tänk* alternativa lösningar. Jag har ett par svarta remsandaletter (heter det så?) också högklackade men inte lika bekväma och framför allt, det är öppen tå och hur snyggt - HUR SNYGGT är det med öppen tå när man har strumpbyxor!!??  Och köra utan strumpbyxor och svarta leggings??? Då har ni inte sett mina ben och mina fötter! A whiter shade of pale!


Och att jag är väldigt ljus kan man ju fixa någotsånär i ansiktet, finns ju bra färgade krämer, puder och rouge - men resten! Vita ben är inte snyggt! Mina vita ben är inte snygga. Åh varför föddes jag inte gyllenbrun och snygg? Fräsch liksom? Nejdå, jag föddes med gråa hårstrån och början till fina linjer i ansiktet (även kallat RYNKOR) Bah!


Tack gode gud att jag är gift! Får min man betalt av mina föräldrar för att vara gift med mig? Åh nej, jag har ingått ett arrangerat bröllop utan att veta om det! Vilket svek! Jag ska skälla på mina föräldrar nästa lördag när vi ska dit på kräftskiva!  ... nej... inte fler sammankomster nu ... Jag vill bara vara själv, ensam och ful utan att någon ska se mig, och utan att jag ska behöva spela artig, trevlig och intresserad. Jag vill inte ha ett socialt liv. Skulle vilja vara helt ensam och övergiven i två veckor. Sen skulle jag vilja bli normal igen! Men ett par veckor att bara få vara jag... inga snygga kläder, inget smink, inga smycken, ingen bh, inga måsten, ingen matlagning, inget jobb, ingen tvätt, inga räkningar (fan nu blev jag påmind...)


Nej men ge mig nu!!! Gaska upp mig för fasen! 

Nu ska jag gå och sätta på lite bra musik! Och spela hög musik och sen ska jag duscha och fräscha till mig!!!! Nu jävlar ska jag bli snygg! Om jag så ska behöva dricka ett par glas vin först! 


Jag slår vad om att jag kan hitta skorna också om jag spelar bra musik - nu jäklar ska jag komma i partystämning!!!

Sean Paul, 50 cent - come on!!! 

 
 
Mikan

Mikan

27 september 2008 17:58

Heja heja världens bästa Agneta. Ta ett glas vin och kom ihåg vad jag skrev. Försök se de små glädjeämnena runt omkring dig. Och glöm inte egentiden. Men först ska du försöka slappna av och ha kul på festen.
Jag har tagit mig en whiskey för jag kände av min halsjävel idag igen. Igen igen igen. Hoppas du får kul nu tjejen!
du är värd det.
kram kram kram

http://www.mikas.bloggagratis.se

 
camilla

camilla

27 september 2008 18:05

Hahaha! Underbart inlägg. *skrattargott*
Du kommer att få skitkul på festen.
Hård musik och vin gör susen!!
Ha så jättetrevligt. Själv ska jag åka och jobba.
*suckar*

http://www.bentley.bloggagratis.se

 
Ingen bild

M.

27 september 2008 21:55

Hehe! Du kommer att få sååå kul! Ska bli kul att höra sen :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1 2 3 4 5 6 7
8 9 10 11 12 13 14
15 16 17 18 19 20 21
22 23 24 25 26 27 28
29 30
<<< September 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards