Alla inlägg den 15 oktober 2008

Av Hanna A - 15 oktober 2008 19:00

Jag är så trött och matt så det känns som jag har förlorat hjärnan. Den känns helt tom! Och ändå har jag matats med massa information idag! Det har varit två ganska jobbiga men mycket givande dagar.


I morgon ska jag till jobbet igen och "gå bredvid" - rätt skönt! Hoppas min huvudvärk går över bara ... Ska lägga mig tidigt ikväll. Jag har haft flera små blåsor i gommen som nu har övergått till öppna små sår, åtminstone känns det så. Antingen pga förkylning eller så är det magen som spökar. Väldigt oskönt! Och irriterande.


På fredag ska vi ha fest med jobbet, ska bli trevligt. Synd bara att vi ska till något konstigt ställe som jag förknippar med sunkigt. Ett ställe som blivit av med sitt utskänkningstillstånd. Men de har fått tillbaka det nu. Tur! Firmafest utan alkohol?! Går det?


Jag har tur ikväll. Maken är hemma. Egentligen skulle han åkt iväg på möte nu ikväll men han hade inte fått tag på mig under eftermiddagen (nä jag har ju varit på kurs!) så han vågade inte åka. Eh... Ok. Jag sa ju i morse att om jag inte hann hem så skulle jag komma strax. Barnen skulle kanske bli ensamma en kvart eller så.

Men bra för mig, för han hade städat och lagat mat! Jippi! Och röjt i köket vilket jag struntade i igår och det såg förjävligt ut.


Så nu har jag fått lite mat i mig som jag slapp göra själv och snart ska jag köra igång en maskin med tvätt. Eller så gör jag det i morgon ... för kör jag igång den idag ska den ju hängas upp också och det vete sjutton om jag orkar vara vaken tills tvätten är klar. Men maken finns ju ...


Nä jag slutar skriva nu, jag har ingen koll på vad jag skriver! Ska gå upp och småprata lite med mina barn tror jag. Lite kvalitetstid så där. Jag brukar alltid stressa på dem att komma i säng, pussar dem lite snabbt, släcker lampan och säger godnatt och lämnar rummet. Fort fort ska det gå. Ikväll fick de ta på pyjamas tidigt, P har borstat deras tänder och nu ligger de och läser! Tänk om de visste att klockan bara är 19.15 *dumma små varelser*  : )

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20 21 22 23 24 25 26
27 28 29 30 31
<<< Oktober 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards