Alla inlägg den 16 augusti 2008

Av Hanna A - 16 augusti 2008 09:02


Underbart med ett snabbt internet igen! Det går fort att spara, öppna nya sidor och jag kan skriva snabbt utan att datorn måste stanna upp och tänka i mellanåt. Underbart! Och hemskt, tänk vad datorberoende man har blivit. Men det är ju tack vare datorn man kan ha kontakt med människor, oavsett var i världen de befinner sig. Hej Catrin!


Idag skiner solen här. Just nu iaf.


Skönt! Då kan jag hänga ut min tvätt! Fast jag säger inte det högt för då kommer det garanterat in regnmoln.


Nä, om jag skulle ta en dusch kanske? Eller så väntar jag tills maken har sovit klart så behöver inte han bli störd.


Ok, får sitta här och surfa runt lite istället då! *stackars mig hihi* 


Av Hanna A - 16 augusti 2008 08:31


Borta bra men hemma bäst är verkligen något som stämmer såå bra! Vi har haft det underbart på Öland - det perfekta semesterstället! Och det är verkligen med sorg i bröstet som man åker därifrån, men det är ju såå himla skönt att komma hem!


Resan gick bra, jättebra till och med, iom att vi åkte sent så somnade ju barnen och sov mestadels. Men det är ju en så himla tråkig väg. Även i dagsljus är den tråkig. Bara skog, några ängar och några få samhällen... Vi lämnade norra Öland tjugo över åtta på kvällen och var hemma ca halv två. 

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22 23 24
25 26 27 28 29 30 31
<<< Augusti 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards