Direktlänk till inlägg 3 februari 2009

Det bultar och bankar

Av Hanna A - 3 februari 2009 21:37

I min armbåge. Det är helt sjukt hur ont det kan göra! Jag måste till läkare i morgon och få hjälp för det är något som är fel. Det kan inte vara normalt det här. Det går inte att röra varken handen, fingrarna eller handleden. Eller armen för den delen, utan att det gör svinont! Vad har hänt??!


Hur fasen ska jag kunna sova i natt? Och när har Ipren någonsin hjälpt? Någon/något - hjälp mig! Snälla! 

 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

3 februari 2009 21:57

Ta en Alvedon och en Ipren samtidigt*tips från MofsMamman/sjuksköterska*
Hugg av armen strax nedanför armhålan*tips från Mofs*

Kramen i allafall

http://mofs.bloggagratis.se

 
Sussie

Sussie

3 februari 2009 23:36

Du är utmanad! Titta in på min blogg och läs mer :)

Stackars dig som har så ont i armen! Det vet jag precis hur det är att ha :( Hoppas du mår bättre imorgon!

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mikas

3 februari 2009 23:52

Man kan ta 2 Panodil/Alvedon + 1 Ipren samtidigt för effektivare effekt, vid enstaka tillfälle.

 
Anna

Anna

4 februari 2009 06:45

Usch vad jobbigt! jag vet hur det kan vara, hoppas att doktorn kan ge något som lindrar din smärta, lycka till imorgon hos doktorn!

http://anna78.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

4 februari 2009 07:05

Fans jäklar! Det gör ont bara jag läser detta. Hoppas du överlevt natten...kram kram kram!

http://www.metrobloggen.se/annelieh

 
susanne

susanne

4 februari 2009 07:27

hej stackare hoppas verkligen du fick sova lite i allafall.. och att du får hjälp i dag mot det onda... kram

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Yvonne

Yvonne

4 februari 2009 09:09

Stackars dig...
Min arm mår bra av värme. Vet inte om du får ha det på din. Det är ju olika vad som är fel. Men får du det, så gör ett varmt omlägg. Värm en blöt handduk i micron 1-2 minuter. Packa in den i en 5-liters påse. lägg en tunn handduk utanpå och linda det försiktigt runt armen. Jätteskönt och får musklerna att slappna av! Sen på med lite stark voltaren-salva efteråt!
Om du nu får ha värme förstås!
Inta ryggläge och så lite choklad till detta med!

Läkande energikramar ivägsända! Många! Se till att fånga in dom när dom kommer! =)

http://yvonnes-blogg.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards