Direktlänk till inlägg 5 februari 2009

Yrseln har lagt sig...

Av Hanna A - 5 februari 2009 13:44

Men snart är det dags för ett par piller igen och då blir jag nog rätt snurrig ...

  

Jag har bestämt mig för att åka in idag och ta den där sprutan, trots att jag ff har väldigt ont. Hellre att jag går här hemma i morgon och har ont än att det kommer på lördag när vi ska åka bil... Vill inte. Men jag vill inte heller ha ont! Känner mig liten. Kan inte någon följa med och hålla mig i handen?


Äh. Jag fixar det. Det gjorde inte så himla ont förra gången. Men då hade jsg iof inte lika ont heller...  *gaaaaaah*


Nu kaffe. Snart giftpiller. Snart är det sommar! Då ska jag inte ha ont! 

 
 
Sussie

Sussie

5 februari 2009 14:04

Ååå...hoppas du blir bra i din arm! Jag vet hur det är att ha så ont, har en nervskada i armbågen...inte kul alls. Är det cortisoninj du ska få? Håller tummarna att det ska bli bra o tänker på dig!

http://bullmamman.bloggagratis.se

 
Catrin

Catrin

5 februari 2009 14:18

Åhh, vad jag tycker synd om dig!! Hoppas att dendär sprutan kommer att hjälpa...
En STOR Kram från mig

http://catrinusa

 
Scrollan

Scrollan

5 februari 2009 15:12

Trist å tvingas va snurrig utan att dricka alkohol...fast å andra sidan rätt smidigt..=))

Hoppas din arm blir bra snart!

Kram Scrollan

http://www.scrollan.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

5 februari 2009 17:33

Självklart kommer jag och håller dig i handen. Sen får du krama om den så hårt du vill medan doktorn tar sprutan. Bara det är nära till ortopeden sedan efteråt. ;)
Hoppas det onda ger med sig innan lördag!
Styrkekram!

http://truddelutt.bloggagratis.se

 
Medresenärskan

Medresenärskan

5 februari 2009 18:35

Hoppas "fyllan" gett sig och att "roligheten" kommit nu ... Jag håller dig i handen men jag tror du redan genomlidit detta redan ... Om inte, här är min hand !!!

http://medresenarskan.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

5 februari 2009 18:59

Jag lider ännu mer med dig och skickar lite kraft..tänk dig högre..kram!

http://www.metrobloggen.se/annelieh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards