Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

Ny dag nya möjligheter

Av Hanna A - 17 februari 2009 07:43

Eller kanske omöjligheter. Vad vet jag?!


Jag måste ringa optikern idag och boka tid. Måste ha ett par glasögon till. Risk finns nämligen att även dessa tappas eller glöms bort någonstans. Hm. Tappas är i så fall mer troligt eftersom jag alltid måste ha glasögon på mig för att se...


Min putsduk kunde räddas ur det havererade glasögonfodralet i alla fall. Den var inte ens smutsig. Alltid något!




 
 
susanne

susanne

17 februari 2009 08:03

hoppas det går fort att få nya.. tallar ja bor i en tall backe... de är majestätiska-- du kan få ett gäng om du vill :)

http://supermamman.bloggagratis.se

 
Teija

Teija

17 februari 2009 09:34

Verkligen alltid något!
Där ser man, du har förmågan att vara glad för det lilla här i livet:D
Ha en fin dag, kram

http://varannandag.bloggagratis.se

 
nilla

nilla

17 februari 2009 09:48

Eller så gör du som jag: Har samma glasögon så länge att de växer fast. Kan alltså inte tappas bort.

http://nillaja.bloggagratis.se

 
Truddelutt

Truddelutt

18 februari 2009 16:08

Du får gå till ett såntdär ställe där man får tre glasögon och betala för en. Eller om det var två och betala för en. äh... kommer inte ihåg.

http://truddelutt.bloggagratis.se

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards