Direktlänk till inlägg 17 februari 2009

En timme kvar!

Av Hanna A - 17 februari 2009 18:48

Hittills har denna dagen varit bättre än igår! I det stora hela... Förutom klantandet på Apoteket - jag hittade för övrigt pengar i min filofax så jag hade kunnat köpa tejpen... och räddat ansiktet.


Hemma i köket har jag kaffesump att ta hand om också. Om inte maken upptäckt det och tagit hand om *hoppas, eller hoppas inte?* jag skulle göra kaffe i morse och i stället för att lugnt och stilla ta tag i melittafiltret med det gamla sumpet och slänga så råkar jag smälla till hela behållaren så att den och melittafilter och sump åker ner på bänken och väggen och golvet. Suck säger jag bara. Jag lät det vara. Hann inte och orkade inte ta hand om det just då. Men har jag tur så har maken upptäckt det och torkat bort det. Och har jag tur har han inte upptäckt det! Men då får jag torka bort det själv.


I morgon. I morgon ska jag vakna som en lite lugnare och mer sansad person! Som inte stöter till allt som råkar komma i vägen för händerna.

Som lägger ner saker i väskan med en gång, istf att lägga det i knät och sen tappa det när jag reser mig upp.

Jag ska också vakna med ett större förråd tålamod. Vad skönt det ska bli att vara jag i morgon!

 
 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

17 februari 2009 19:19

Lycka till*fnissar galet mycket*

http://mofs.bloggagratis.se

 
M.

M.

17 februari 2009 19:52

För ett par år sen brukade jag beklaga mig med att "det spelar ingen roll vart man vänder sig så har man ändan bak."

Men så en gång när jag sa just det så fattade inte personen jag pratade med vad jag menade med det.

"Ja, det är väl bra att den är bak" sa hon. "Fy fan för att ha ändan fram".

Och visst. Man kan ju se det som att det spelar ingen roll hur det går så blir det ju bra. Ändan är bak, tur!

Du är makalös att hålla glimten i ögat kvar! Du är en förebild!

http://maskot.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Mita

17 februari 2009 20:06

Du kommer att få en fridfull natt och vakna pigg och utvilad imorgon.

koden var: nat m

 
AnnelieH

AnnelieH

17 februari 2009 22:45

Jag håller med M. Jag diggar dig, jag känner igen mig och jag önskar att jag hade din humor, härliga du!

http://www.metrobloggen.se/annelieh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards