Alla inlägg den 18 februari 2009

Av Hanna A - 18 februari 2009 07:49

G.. eh.. ... näe. Morgon! 

Jag har sovit dåligt i natt och vaknade med spänningshuvudvärk. Bra tänkte jag, då stannar jag hemma idag! Ställde klockan att ringa en halvtimme senare och somnar om. Tänkte jag göra alltså. Men icke. Kunde inte somna. Så jag gick upp. Tänkte att jag märker om huvudvärken tilltar och då är det bara att lägga mig igen! Men den gick över, som tur är och nu sitter jag på jobbet och ska snart hämta dagens första kopp kaffe.


Inga missöden hittills idag!


Jag kan meddela att kvällsmaten igår bestod av rostat bröd med smör och flingsalt (jättenyttigt) och ett glas apelsinjuice!


Kaffesumpen låg kvar hemma! Skönt. Maken har alltså inte upptäckt den! Och jag får något att göra när jag kommer hem idag. Bra.


Så. Nu sätter jag väl igång då.


*kaffesugen*

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards