Direktlänk till inlägg 21 februari 2009

Melodifestivalen

Av Hanna A - 21 februari 2009 20:34

När man har tre barn i melodifestivaldiggarålder så är det ju rätt lätt att gissa vad jag och mina barn tittar på.

Det bästa med programmet - förutom Petra Mede som jag tycker är underbar - är att sitta och hej vilt kommentera låtarna och kläderna!


Hittills har det mest varit *gäsp* vad gäller låtarna. My god.  

 
 
Ingen bild

Scrollan

21 februari 2009 20:44

Så kass den va..*suck* Bara en kvar...

 
Scrollan

Scrollan

21 februari 2009 20:50

BWO lyckades inte alls idag....synd..vilka ska gå vidare då?*suck*

http://scrollan.bloggagratis.se

 
Mofs..helt enkelt

Mofs..helt enkelt

21 februari 2009 20:59

Menar du allvar med Petra Mede? Uj alltså jag får eksem av henne. Gillar henne inte alls. Alldeles för gapig och tillgjord. Kul att man tycker olika jue.
F.Ö så får jag snart krupp på melodifestivalen öht! Var det bättre förr?

http://mofs.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

21 februari 2009 20:59

Verkligen glad för att slippa se detta spektakel faktiskt. :)
Hoppas ni haft det trevligt ändå :) Kram Micke

http://tomten.bloggagratis.se

 
Micke

Micke

21 februari 2009 21:09

Skippade vinet och tog Pepsi Max istället... :)
Kvällen blir vad man gör det till helt enkelt.

Kram

http://tomten.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

21 februari 2009 21:13

Du kan väl inte mena allvar med att du gillar Petra Mede?
Hon är ju en riktig plåga..

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Sofia

Sofia

21 februari 2009 21:20

Jasså du menade allvar. Hua ja det är väl tur att vi alla är olika ;)

http://www.3barnsmamma.bloggagratis.se

 
Ingen bild

Ullis

21 februari 2009 23:32

Min 3-åring började gråta när Molly Zandén sjöng sin fina låt. jag är likadan, men trodde inte så små.....
Det var fint på ett sätt. Men lite rörande o jobbigt på ett sätt..
kram

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards