Direktlänk till inlägg 22 februari 2009

Snart natten!

Av Hanna A - 22 februari 2009 21:49

Jag har badat... ätit gott och på tok för mycket! Och snart ska jag sova.
 
Jag har även förlorat mig i bloggar! Gjort som Mofs i detta inlägg... och till slut visste jag inte hur jag skulle hitta hem igen! *skratt*
 
Så otroligt många bra och intressanta bloggar det finns! Och en del inte fullt så bra, och dem lämnar man rätt fort!
 
Nu ska jag gå och lägga mig och läsa Svenska Skrivregler. Om jag inte somnar först. Eller nåt.

 
 
nilla

nilla

22 februari 2009 22:45

Hej bejbi!
Jättefina bilder, hade inte utrymme för att se det förut idag. Speciellt den med flicka (din dotter?) i siluett. Men de andra också.
Fick tillgång till dator för någon halvtimme sen (jag ligger och lurar på dem). Skrev ett inlägg OCH det försvann *svär så det osar*. Sen fanns det där igen helt plötsligt och sen försvann det IGEN!!!
Jag blir gråhårig(are)!
Ska gå och sova nu. Ses imorgon!

http://thenilla.bloggagratis.se

 
Myntdrottning

Myntdrottning

23 februari 2009 04:58

Go morron! Ooooo så lätt det är att springa vilse här när man börjar titta sig runt, haha! Ett par timmar bara svischar förbi :)
Lilla gumman kom hem igår eftermiddag men på kvällen fick vi skjutsa tillbaka henne, inget roligt alls.

http://www.metrobloggen.se/bloggerinan

 
teolinda

teolinda

23 februari 2009 07:17

Glöm inte att andas lugnt...avslappnad och lugn...ta några djupa andetag...


Första dagen gick ju bra att påminna dig...

http://teolinda.bloggagratis.se

 
Scrollan

Scrollan

23 februari 2009 07:59

Gomorron på dig! Hoppas du har sovit gott!

Ha en bra dag!

Kram Scrollan

http://scrollan.bloggagratis.se

 
AnnelieH

AnnelieH

23 februari 2009 08:21

Du är så klok..! Här sitter jag och läser för brinnande livet, påklädd redan, så att jag kan springa till bussen! Det du min vän är ett utmärkt betyg till DIN blogg! KRAM//AnnelieH

http://www.metrobloggen.se/annelieh

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Hanna A - 22 april 2014 19:34

Bloggportal alltså. Men jag vet inte. Been here, done this.    Av alla jag testat (Blogspot, Wordpress och Blogg) är det Blogspot jag gillar bäst. WP känns dock proffsigast. Men var svår att mobilblogga bilder från - det blev gigantiska bilder. G...

Av Hanna A - 20 september 2011 20:52

Testelitest!   Det var inte igår jag bloggade här, direkt. Och det har hänt saker sen dess. Ändå kan jag inte motstå att göra ett inlägg. Bara för att se hur det känns.   Idag hittade jag en kommentar också, skriven i oktober 2010. Så det är ...

Av Hanna A - 13 september 2010 19:47

Till alla er som envisas med att lägga in reklam-kommentarer! Tävlingar hit och dit och länkar till både bu och bä. Hallåå-åå! JAG SKRIVER INTE LÄNGRE I DEN HÄR BLOGGEN!   Jag förstår att man vill göra reklam för sig (även om jag aldrig publicera...

Av Hanna A - 22 april 2009 06:33

  Från och med nu är det Blogspot som gäller. Välkomna dit!   http://stortosmatt.blogspot.com   ...

Av Hanna A - 21 april 2009 19:19

  Det känns konstigt just nu. Som om jag befinner mig i ingenmansland...   Mellan två bloggar. Ingen ordning på något. Håller på att lägga över mina länkar lite smått, skriver ett litet inlägg ibland.. Men mest gör jag ingenting. Och jag tror att ja...

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28
<<< Februari 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards